سوال در مورد دریافت لیست و برگه پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی



پرسش های متداول خدمات تامین اجتماعی برای دریافت لیست و برگه پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی


ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه به چه صورت است؟


از طریق پرتال اختصاصی کارفرما به آدرس portal.tamin.ir


نحوه ورود به صفحه اصلی سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه در اولین بازدید چگونه است؟


کارفرمایان کارگاه ها می بایست قبل از ورود به سایت با مراجعه به شعبه تامین اجتماعی، رمز عبور اختصاصی خود را دریافت نمایند.


separator line


بهترین مرورگر برای ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه کدام است؟


Mozila firefox


separator line


چگونه نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه بگیرم؟


کارفرما یا نماینده قانونی وی به همراه معرفی نامه به شعبه تامین اجتماعی مربوطه مراجعه و درخواست نام کاربری و رمز عبور نماید.


separator line


اگر رمز “کلمه عبور” خود را فراموش کرده باشم چه اقدامی باید انجام دهم؟


کارفرما یا نماینده قانونی وی مجدداً می بایست به همراه معرفی نامه به شعبه تامین اجتماعی مربوطه مراجعه و درخواست نام کاربری و رمز عبور نماید.


separator line


سوال در مورد دریافت لیست و برگه پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی


عملیات درخواست برگ پرداخت در سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه به چه صورت است؟


راهنمای کاربری مربوطه در سایت رسمی سازمان به نشانی www.tamin.ir وجود دارد .


separator line


نحوه پیگیری درخواست در سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه چگونه است؟


با استفاده از کد رهگیری که زمان ارسال لیست اختصاص یافته ، امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید  هر آنچه که در مورد نگهداری کاسکو باید بدانید!


separator line


برای پرداخت حق بیمه به چه روش هایی می توانم اقدام کنم؟


سایت اینترنتی سازمان ، عابر بانک ، مراجعه به بانک ، حضوری در محل شعبه ، تلفنبانک رفاه کارگران


separator line


پرداخت حضوری در کدام یک از بانک های عامل انجام می شود؟


کلیه بانکهای طرف حساب ( رفاه، ملت، ملی و …)


separator line


پرداخت غیر حضوری “اینترنتی” از طریق کدام بانک ها انجام می شود و به چه صورت؟


از طریق شبکه شتاب


separator line


سوال : در صورت ارسال لیست بیمه با اطلاعات اشتباه آیا امکان تغییر و ارسال مجدد اصلاح شده آن وجود دارد و به چه صورت امکان پذیر است؟


پاسخ : بررسی لیستهای ارسالی کارفرما با رعایت ماده ٣٩ قانون تامین اجتماعی انجام می پذیرد. لذا جهت بررسی اطلاعات اشتباه یا امکان تغییر و ارسال مجدد، مراتب را به همراه مدارک و مستندات به شعبه مربوطه ارائه نمایید .


separator line


بیشتر بخوانید :


آدرس و تلفن شعبه های بیمه تامین اجتماعی قم


لیست آدرس و تلفن شعبه های بیمه تامین اجتماعی اصفهان


سوالات رایج خدمات تامین اجتماعی برای اروتز و پروتز


سوالات رایج خدمات تامین اجتماعی برای انتقال سوابق


سوالات رایج خدمات تامین اجتماعی برای افراد تحت تکفل


سوالات رایج خدمات تامین اجتماعی برای کمک هزینه ازدواج


سوالات رایج خدمات تامین اجتماعی برای از کارافتادگی


سوالات رایج خدمات تامین اجتماعی برای کمک هزینه بارداری


دیدگاهتان را بنویسید