سوالی که ترانه علیدوستی و کتایون ریاحی باید پاسخ دهند



آنچه دیگران می خوانند:

یادداشت – علی صدری نیا: یکی از خنده دارترین اتفاقات این روزها ترانه علیدوستی و مولوی عبدالحمید است که با هم یک شعار می خوانند! اما چرا نه این شعار معتبر است و نه آن شعار؟

1. زندگی یک زن آزاد است که بگوییم چه زمانی می توان باور کرد که مولوی عبدالحمید به دلیل نوع نگاهش به زنان، زن بلوچ امروزی جزو مهجورترین و مظلوم ترین زنان کشور به حساب نمی آمد. زنان بلوچ حتی اجازه ندارند در نماز جمعه شرکت کنند و پشت سر عبدالحمید نماز بخوانند.

لازم به ذکر است که این روزها فایل های ضبط شده ای از سخنان وی در سال های اخیر منتشر شده است که نشان دهنده نگاه واقعی وی به حجاب زنان است که ترویج حجاب را توطئه غرب می داند و موظف است کسانی را که به حجاب می پردازند راهنمایی کند. حجاب داشته باش

حالا اینکه او را به عنوان کارت بازی روی صحنه بیاوریم و از او بخواهیم شعار زنی آزادانه را بدهد، چیز دیگری است. اما این شعار از زبان او حتی برای ترانه علیدوستا به سختی قابل باور است!

2. بخش بزرگی از جامعه هنری را جامعه اصیل تشکیل می دهند. اما بخشی از این جامعه در این سال ها سبک زندگی خاصی را برگزیده اند. سبک زندگی که در آن روابط آزاد و آزاد و پوشش نامحدود بخشی از آن بود. وگرنه طرفداران این سبک زندگی در مصاحبه ها، مواضع و فیلم های خود مدام جامعه مذهبی کشور را عقب مانده و مظلوم معرفی می کردند. اونایی که از یه مو اذیت میشن! و از طرفی خود را یک زندگی متمدن معرفی می کردند! اما این سبک زندگی امتحان خود را پس داده تا جایی که در سال های اخیر بارها به افشاگری های عجیبی از نتایج سیاه و پوسیده این سبک زندگی منجر شده است! حتی آهنگ علیدوستا به یکی از پیشتازان جنبش تبدیل شد که در اصل نشان دهنده فساد ناشی از این روابط آزاد و آزاد در آن بخش از جامعه هنری بود!

بیشتر بخوانید  اتفاقات عجیب بازار ارز | کنسرت تتلو به صرافی ها رسید !!

از ماجرای یک استاد هنر که به ده ها دانشجوی دخترش تجاوز کرد، تا افشاگری علیه یک روشنفکر مشهور و افشاگری علیه برخی از شخصیت های معروف سینما! تا جایی پیش رفت که حتی کتایون ریاحی که در ماه های اخیر به حامیان شعار زندگی آزاد زن تبدیل شده است، تجربه مشابهی را که برای او اتفاق افتاده را فاش کرده است!

اکنون ترانه علیدوستا از یک سو رهبر جریانی است که اساساً با نتیجه سبک زندگی افسارگسیخته آنها مخالفت می کند و از سوی دیگر حامی شعاری است که در ماه های اخیر نشان داده است که به دنبال غلبه بر همین سبک زندگی است. برای همه مردم!

خواندن این شعار از ترانه علیدوستا مضحک و پر از تناقض است. این تناقض حتی به چشم مولوی عبدالحمید هم می رسد!

منبع: فارس


دیدگاهتان را بنویسید