مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سوالات امتحان نهایی فیزیک «۲ خرداد ۱۴۰۲» لو رفت + دانلود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


امتحان نهایی فیزیک

مهم برای همه دانشجویان فیزیک، امتحان نهایی دوره ما در روز سه شنبه 2 خرداد 1402 برگزار می شود. حتما این تاریخ را در تقویم خود علامت بزنید و بر اساس آن آماده شوید. این آزمون تمام مطالبی را که در طول ترم یاد گرفته ایم را پوشش می دهد، بنابراین حتما یادداشت ها و راهنمای مطالعه خود را با دقت مرور کنید. موفق باشید!

در سال های گذشته سوالات امتحان نهایی درس فیزیک به طور اتفاقی قبل از امتحان لو می رفت. عصر قبل از امتحان نهایی فیزیک در ایران بود و همه دانش آموزان مشغول مطالعه بودند. آنها ماه‌ها را صرف آماده‌سازی برای این لحظه کرده بودند و مصمم بودند که تمام تلاش خود را بکنند.

اما پس از آن شایعه شروع به انتشار کرد. یک نفر سوالات امتحان را لو داد. در ابتدا کسی باور نکرد. اما با شنیدن بیشتر و بیشتر دانش آموزان در مورد آن، آنها شروع به تعجب کردند که آیا حقیقت دارد یا خیر.

صبح روز بعد که سر جلسه امتحان نشستند، نمی توانستند عصبی باشند. آنها به سختی مطالعه کردند، اما اگر سؤالات با آنچه که برای آن آماده شده بودند متفاوت بود، چه؟

به محض اینکه دفترچه های امتحانی را باز کردند، بدترین ترسشان تایید شد. سوالات دقیقاً مشابه سوالاتی بود که در فضای مجازی ارسال شده بود.

برخی از دانش آموزان احساس آرامش کردند – آنها می دانستند که اکنون می توانند در امتحان شرکت کنند. اما دیگران احساس می کردند فریب خورده اند. آنها سخت تلاش کرده بودند تا برای یک آزمون عادلانه آماده شوند و حالا به نظر می رسید که همه آن تلاش ها بیهوده بود.

بیشتر بخوانید  فرنگی‌کاران المپیکی نمره قبولی گرفتند/ «بنا» و حسرت دو مدال - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

معلمان وقتی فهمیدند چه اتفاقی افتاده عصبانی شدند. آنها تحقیقاتی را در مورد اینکه چه کسی این سوالات را افشا کرده و چگونه اتفاق افتاده است، آغاز کرده اند.

در نهایت تعدادی از دانشجویان به دلیل مشارکت در انتشار سوال بازداشت و جریمه شدند. اما حتی با وجود اجرای عدالت، بسیاری از دانش آموزان هنوز احساس می کردند که چیز مهمی از دست رفته است.

آنها فهمیدند که امتحانات فقط برای گرفتن نمرات خوب نیست – آنها برای آزمایش دانش و مهارت های شما به شیوه ای منصفانه و صادقانه هستند. و هنگامی که این اعتماد شکسته شود، بازگرداندن آن دشوار است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *