سوابق تولید ذوب آهن اصفهان حاصل تلاش و برنامه ریزی تمامی حوزه های این شرکت می باشد



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، هماجون صمیمی مدیر کوره بلند این شرکت گفت: کوره بلند ذوب آهن اصفهان با حجم کل 5000 متر مکعب در سال های اخیر بازسازی و بازسازی شده است. تخصص و مصرف بهینه مواد اولیه، کوره بلند موفق به ثبت این رکورد شد.

مدیر کوره بلند این شرکت با قدردانی از هماهنگی و هم افزایی مطلوب در حوزه کسب و کار، افزود: آخرین رکورد 30 روزه مربوط به فروردین 1393 با تولید 257 هزار تن است که در اردیبهشت ماه به 261 هزار تن افزایش یافت. امسال.

وی کسب این رکورد را نتیجه تعهد و برنامه ریزی تمامی حوزه های این شرکت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی انجام شده در اردیبهشت ماه با کمترین تداخل و توقف در کوره بلند و با حداکثر استفاده از ظرفیت ها و مواد اولیه موجود انجام شده است. مواد، ما موفق به دستیابی به این مهم است برای رسیدن به.

محسن اسدی رئیس کوره بلند شماره 3 ذوب آهن اصفهان نیز گفت: کوره بلند پ. چدن کار می کند.

اسدی از برنامه ریزی برای کاهش مصرف کک در این کوره بلند خبر داد و تاکید کرد: با افزایش مصرف و بهره برداری از گازهای خروجی کوره بلند و مصرف کک ریز، صرفه جویی خوبی صورت می گیرد. «از این ماه، تزریق پودر زغال سنگ را در دستور کار قرار دادیم. در آینده مصرف کک برای تولید یک تن چدن را به 480 کیلوگرم کاهش خواهیم داد.

محمدرضا شانه رئیس کوره بلند شماره 2 نیز با بیان اینکه توقف بی برنامه ای در این کوره بلند نداشتیم، اظهار داشت: بگذارید باشد.

بیشتر بخوانید  فال حافظ امروز | تاب بنفشه می‌دهد طره مشک سای تو+تفسیر دقیق

شین رکورد 70 بار در یک شیفت در کوره بلند شماره 2 را حاصل تلاش و برنامه ریزی خلاقانه همکاران در این زمینه دانست و افزود: با مصرف بهینه مصرف کک به میزان یک تن ریخته گری کاهش می یابد. اهن. به کمتر از 500 کیلوگرم و راندمان تولید کوره بلند شماره 2 را نیز افزایش داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید