سه پسر با هم پدرشان را ربودند!



سرهنگ کارآگاه «مرتضی نثاری» در تشریح این خبر گفت: ساعت 15.30 22 دی ماه امسال مردی میانسال با مراجعه به دادسرای ناحیه 27 از فرزندانش شکایت کرد.

وی در توضیح اظهارات دادستان ادامه داد: با فرزندانم درگیر شدم و سه روز پیش در حالی که در خیابان سورنی نبرد به سمت خانه می رفتم، سه فرزندم راهم را بستند و اعتراض کردند که چرا از آنها شکایت کردم و مجبور شدم بروم. من شکایت را به دادسرا رد می کنم.

این افسر پلیس تصریح کرد: دادستان ادامه داد، پس از آن پسرانم مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند و سوار خودرو کردند و به سمت خود بردند. آنجا مرا تهدید کردند که اگر اسناد ملک را امضا نکنم در کیسه می گذارم و دفن می کنم.

سرهنگ نثاری افزود: با اعلام این خبر، کارآگاهان پلیس یازدهم پلیس آگاهی پایتخت حتی پس از بازرسی از دوربین های نظارت تصویری اطراف محل حادثه وارد عمل شدند. تصاویری از ربوده شدن مرد میانسال به دست آمد و اظهارات وی تایید شد.

معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی تهران افزود: به این ترتیب سه پسر پسر میانسال که به جرایم خود اعتراف کردند با بیان اینکه به دلیل اختلافات قبلی با پدرمان بر سر واگذاری اموالمان به ما شکایت کردند، دستگیر شدند. . تصمیم گرفتیم او را بترسانیم تا شکایت را رد کند و سند مالکیتش را بگیرد. به همین دلیل به چنین سناریویی رسیدیم.

سرهنگ کارآگاه نثاری در پایان گفت: با اعتراف متهمان به جرایم، هر سه متهم با صدور قرار قانونی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید  حمله پژمان جمشیدی به استقلال / عکس

دیدگاهتان را بنویسید