سه رئیس جدید موسسه نمایندگی رهبران در دانشگاه های بوشهر معرفی شدند


به گزارش فارس از بوشهر ، حجت الاسلام مصطفی رستمی امشب در این مراسم اظهار داشت: حضور حماسی سالها مردم منطقه جنوب در برابر استعمار ، روحیه ضد استعماری آنها را نشان می دهد.

رئیس اداره کل رهبری در دانشگاه های کشور گفت: از این ایده که قبل از انقلاب و اوایل انقلاب معتقد بودیم که نمی توانیم ساده ترین تجهیزات را بسازیم ، به جایی رسیده ایم که تولید واکسن در بین چندین کشورهای پیشرو. و تجربه هرجا که به قدرت درونی خود اعتماد کردیم ، نتیجه گرفتیم.

وی افزود: دانشگاه محیط تحول در سرنوشت آینده کشور است ، پس از جنگ امام خمینی (ره) فرمود زمان آن است که جوانان به دانشگاه و جامعه علمی توجه کنند.

رستمی اظهار داشت: ورود به نهاد رهبری و اشاعه دانش در سطح دانشگاه و همچنین حمایت از اساتید و نخبگان جوان و مقابله با افکار مسموم و مضر منشأ بسیاری از خیرات و برکات است.

به گزارش فارس ، ضمن ارزیابی از زحمات رهبران و کارکنان مدیریت این دانشگاه ها ، حجت الاسلام مهدی جمالی رئیس سابق دانشگاه پیام نور به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی ، حجت الاسلام علیرضا فرجیان حاجیانی به عنوان جدید رئیس دانشگاه پیام نور بوشهر و حجت الاسلام سید عبدالجلیل حسینی ، معاون سابق دانشگاه علوم پزشکی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان بوشهر معرفی شدند.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  ماجرای پیامک پرداخت مالیات به مشتریان خودرو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید