مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سه دهک پایین چه کسانی هستند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سه دهک پایین چه کسانی هستند؟ کارگران ساختمانی جزء کدام دهک هستند و دهک های اول تا سوم چه کسانی هستند و از کجا می دانیم چند دهک هستیم و دهک یعنی چه و چند دهک داریم و تقسیم دهک های زیر.

دهک های اول تا سوم یارانه ها به شرح زیر و سه دهک پایین به شرح زیر است: رتبه بندی خانوارها در گروه های هزینه ای به گونه ای است که هزینه سالانه دهک اول کمتر از 7.5 میلیون تومان است. دهک دوم بین 7.5 تا 10 میلیون تومان، دهک سوم 10 تا 12 میلیون تومان، دهک چهارم 12 تا 16.5 میلیون تومان، دهک پنجم 16.5 تا 19.5 میلیون تومان، دهک ششم 19.5 تا 27 میلیون تومان، 27 میلیون تومان، دهک 27 میلیون تومان دهک هشتم 36 تا 48 میلیون تومان، دهک نهم 48 تا 60 میلیون تومان و دهک دهم بیش از 60 میلیون تومان است.

بر اساس این آمار، در سال 1396، ثروتمندترین گروه درآمدی شرکت بیش از 60 میلیون تومان در سال و گروه با کمترین درآمد کمتر از 7.5 میلیون تومان در یک سال هزینه کرده اند. به عبارت دیگر، ثروتمندان در سال آماری گذشته (96) حداقل 52.5 میلیون تومان بیشتر از فقرا هزینه کرده اند.

بر اساس آمار مرکز آمار، در سال 1396 خانوارهای دهک های پایین شرکت کمتر از 10 میلیون تومان و خانوارهای دهک های بالاتر شرکت بیش از 48 میلیون تومان در یک سال هر دو برای خوراک داشته اند. و غیر خوراکی

یارانه ویژه به سه دهک پایین شرکت و کارگران ساختمانی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  گزارش بورس ۳ شهریور ۱۴۰۰ / شاخص کل همچنان صعودی است -

دهک خانوار خود را با کد ملی استعلام کنید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *