سه بیمار عروق کرونر در قزوین جان باختند



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دکتر عبدالله دیدبان روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر 284 بیمار کرون در بیمارستان های استان قزوین بستری هستند که از این تعداد 49 مورد شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه درصد زیادی از مراجعه کنندگان به بیمارستان های استان واکسیناسیون را انجام ندادند، گفت: همچنین شب گذشته 80 بیمار قطعی عروق کرونر به مراکز بهداشتی درمانی استان اعزام شدند و 19 بیمار بدحال گزارش شدند.

به گزارش دیده بان، 55 بیمار کرونیجا پس از بهبودی شب گذشته از بیمارستان های استان ترخیص شدند.

مدیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در حال حاضر 95.83 درصد جمعیت بالای 12 سال اولین واکسن، 87.39 درصد دوز دوم و 37.58 درصد از این گروه سنی در استان قزوین هر سه واکسن دریافت کردند. بر علیه ویروس کرونا. “

وی افزود: استقبال از مرحله سوم واکسن کرونا افزایش یافته است و امیدواریم با همکاری شهروندان در کنترل و شیوع این بیماری موفق باشیم.

ساعت بیان می کند که درصد اولین واکسیناسیون جمعیت 5 تا 12 ساله 10.93 درصد است. وی گفت: واکسیناسیون دوز دوم این گروه سنی نیز آغاز شده و 0.22 درصد کودکان و نوجوانان نوبت دوم را به پایان رسانده اند.

از ابتدای فوران تاج، 48 هزار و 710 نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند و در این مدت 2 هزار و 798 نفر جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید  میمون های قاتل سگ‌ها دستگیر شدند/ فیلم

دیدگاهتان را بنویسید