مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سهام عدالت اسفندماه چه روزی واریز می‎‌شود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



بر اساس گزارش ها شمانیوز: آیا تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت در اسفند ماه مشخص است؟ سهام عدالت در روزهای پایانی سال به مرحله پرداخت سود رسیده است.

مقامات برای ارائه زیرساخت های پرداخت، از جمله اوراق بهادار و شماره سهامداران سهام، سود سهام پرداخت می کنند.

سخنگوی سهام عدالت شب گذشته با اشاره به نزدیک شدن زمان واریز سود گفت: مردم برای دریافت سود و یا ثبت نام سهام عدالت نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

آخرین مهلت بازپرداخت این سود در هفته اول اسفندماه اعلام شد.

اکبر حیدری سخنگوی انجمن صنفی شرکت های سرمایه گذاری استانی گفت: مسئولیت دریافت و پرداخت سود بابت عملکرد در سال 99 انصاف در اقدامات و اعلام زمان بر اساس مصوبه شورای عالی بورس با شرکت سپرده گذاری مرکزی است.

انتظار می رود با توجه به جمعیت زیاد سود گیرندگان، فعالیت های پذیرش و توزیع طولانی مدت باشد، بنابراین فقط باید از مدت دقیق سپرده گذاری و مبلغ نهایی سود پرداختی توسط مرجع یا سپرده مرکزی مطلع شوید. .

وی همچنین با تائید مدیر کل سپرده گذاری مرکزی بگستانی می گوید: برآورد ما این است که در دهه سوم اسفند امکان واریز سود به حساب کاربران وجود داشته باشد.

چه کسانی مزایا دریافت نمی کنند؟

حسین چسمی مدیر سامانه صورتحساب و پرداخت به تشریح جزئیات افرادی که سود دریافت نمی کنند پرداخت.

وی ادامه داد: گروهی از سهامداران عدالت که ممتنع نباشند سودی دریافت نمی کنند.

گروه دیگری که برای آنها سودی به قوه قضاییه تعلق نمی گیرد، تعداد حساب های مسدود شده ای است که نمی توان به آنها سودی پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید  وزارت کشور ادعای سهل انگاری در کنترل مرزهای شرقی کشور را رد کرد

دلیل سوم عدم پرداخت سود سهام عدالت تعداد حساب های بانکی افرادی است که شش ماه تراکنش نداشته اند، زیرا جزو شماره های راکد است.

سفارشات نباید برای سفارش به اشتراک گذاشته شود؟

چسمی ادامه داد: یکی دیگر از دلایلی که گروهی از سهامداران برای قوه قضائیه سود نمی گیرند این است که مردم یک شماره مشترک با دو امضا داده و ثبت کرده اند که سود به این حساب ها واریز نمی شود.

وی افزود: گروه دیگری از افرادی که حساب های ارزی را معرفی کردند، امکان پرداخت سود در این شماره حساب ها وجود ندارد. یکی دیگر از دلایل مهم عدم دریافت سود این است که برخی شماره حساب های بلند مدت داده اند که سود سهام عدالت به این حساب ها واریز نمی شود.

بهتر است مردم قبل از زمان واریز سود مشکلات خود را حل کنند تا در زمان واریز سود دچار مشکل نشوند.

براساس مصوبه اخیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار، سود سهامداران سهام عدالت تا پایان اسفندماه سال جاری به صورت منسجم از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز می شود.

پیش از این بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفته بود: سود سال گذشته قوه قضائیه بیش از دو و نیم برابر سود سال گذشته است. اگر فردی یک میلیون سهم داشته باشد، نزدیک به یک میلیون تن سود سهام دریافت می کند./تیرات نیوز

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *