مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سهام استراتژیک کالاهای اساسی در شرایط عالی قرار دارند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، کالاهایی مانند برنج ، کره ، شکر و نان از جمله محصولاتی است که مردم به طور روزانه مصرف می کنند و بنابراین به منظور توزیع مناسب و جلوگیری از مشکلی در تأمین ذخایر استراتژیک ، طراحی شده اند.

در ماه های اخیر به دلیل شرایط خاص ، التهاباتی در بازار کالاهایی مانند کره و شکر ایجاد شده است که با اقدامات شرکت دولتی و گسترش مداوم بازار جبران شده است.

با این حال ، همانطور که عباس ارشادی در مصاحبه با ایرنا گفت ، کالاهای ذخیره شده در شرکت بازرگانی دولتی ایران با تصمیم کارگروه ملی تنظیم بازار در بین استان ها توزیع می شود و تاکنون این روند با مشکلی مواجه نشده است.

وی با بیان اینکه در ماه نوروز و ماه مبارک رمضان اوقات خوشی را گذرانده ایم ، تأکید کرد: برنامه ریزی های لازم برای ماه های محرم و صفر انجام شده است که به دلیل نذورات مردم تقاضا برای کالاهای اساسی افزایش می یابد ، تا این فرآیند انجام شود محل. مزاحم نشوید.

ارشدی با اشاره به التهاب بازار قند در ماه های اخیر ، توضیح داد: مشکلات بازار قند به دلیل دو برابر شدن قیمت این محصول است که پس از اعلام نرخ رسمی از سوی مرکز تنظیم بازار و توزیع استان ها حواله ، بازار لوازم و آرامش.

وی با بیان اینکه تولید شکر در کنار ذخایر استراتژیک از وضعیت مطلوبی برخوردار است ، خاطرنشان کرد: سهام تهران فقط حدود 30 هزار تن آماده توزیع در بخشهای داخلی و صنعتی است.

بیشتر بخوانید  پاری سن ژرمن 10 میلیون یورو جریمه شد

مدیرکل خدمات غلات و تجارت ، وجود برنج به میزان کافی در مراکز ذخیره سازی را بیان کرد و گفت: 200 هزار تن برنج هندی ، تایلندی ، پاکستانی و باسماتی در تهران ذخیره شده و به نیازهای جامعه و استان توزیع می شود.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات لازم برای تأمین بازار کالاها در نظر گرفته شده است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد ، گفت: در صورت نیاز مردم به آنها ، کالاهای اساسی در اسرع وقت به بازار تزریق می شود.

به گفته ارشادی ، از ابتدای سال تاکنون 27 هزار و 263 تن برنج و 18 هزار و 100 تن شکر در بازار توزیع شده است.

وی در مورد خرید تضمینی گندم گفت: امسال 11 مرکز 100000 تن گندم کشت شده در استان تهران را خریداری و آن را ذخیره کرده اند تا در صورت نیاز به تبدیل در آرد و در دسترس مراکز مربوطه قرار گیرد. نان. “

مدیرکل خدمات غلات و تجارت استان تهران تأکید کرد: با توجه به بارندگی کم در بهار و فصل بارندگی در بخش کشاورزی ، میزان گندم خریداری شده تحت تأثیر قرار گرفت و شاهد کاهش چشمگیر هستیم.

وی با بیان اینکه “ممکن است در زمینه گندم وضعیت خوبی نداشته باشیم” افزود: شرکت بازرگانی دولتی ایران به عنوان متولی اصلی کالاهای اصلی کشور که در صورت کاهش واردات نیاز به تأمین نیازهای کشور را دارند ، در نظر گرفته است اقدامات در این زمینه “

ارشدی خاطرنشان کرد: کشتی های وارد کننده گندم به بنادر شهید رجایی ، امام خمینی (ره) و چابهار در حال تخلیه هستند و شرایط تحویل این محصول در کشور رو به بهبود است.

بیشتر بخوانید  کشاورز: امیدوارم در تعطیلات لیگ فوتسال شرایط تیم مقاومت البرز بهتر شود

به گزارش ایرنا ، حسن روحانی رئیس دولت دوازدهم با بیان اینکه پروتکل این دولت رکورد قابل قبولی است که به مردم ارائه می شود ، افزود: محصولات ما در زمینه های برنج ، شکر ، کره ، گندم و آبزی پروری در مقایسه با هشت سال گذشته ، شاهد تلاش همه کشاورزان برای امنیت غذایی در کشور هستیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *