مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سندرم گیلن باره با کسی شوخی ندارد / تحلیل عضلات اندام تحتانی – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرمهران گافری ، با اشاره به اینکه سندرم “گالن مربوط به“نوعی از نوروپاتی وی گفت: این محیطی باعث آسیب ریشه های عصبی و اعصاب محیطی می شود. گالن مربوط به این نام به نام دانشمندانی است که این سندرم را در سال 1916 به دنیا معرفی کردند.

وی تأکید کرد: گالن مربوط به این یک سندرم است که شامل طیف وسیعی از علائم از خفیف تا شدید است ، این در مردان 1.5 برابر بیشتر از زنان است و معمولاً با افزایش سن افزایش می یابد.

به گفته شهید بهشتی ، استادیار دانشگاه علوم پزشکی ، میانگین بروز سالانه این سندرم گالن مربوط به این در هر سال از هر 100000 نفر یک نفر است و این بیماری از تظاهرات مختلفی تشکیل شده است. گالن مربوط به سه نوع مشترک و هفت نوع وجود دارد ناشناس ای

وی به علائم این سندرم اشاره کرد گالن مربوط به وی افزود: این بیماری التهابی بر سیستم عصبی محیطی تأثیر می گذارد و طی چند ساعت تا چند روز باعث ضعف و سفتی عضلات می شود ، معمولاً ضعف متقارن عضلات اندام ها معمولاً اولین و شایع ترین علامت این سندرم است.

این ارتباطات بیماریها صبح اس وی خاطرنشان کرد: معمولاً این سندرم به طور متقارن با ضعف و حمله به عضلات اندام تحتانی شروع می شود و سپس می تواند عضلات اندام فوقانی ، قفسه سینه ، عضلات صورت ، چشم ، گردندهان یا گلو را روشن کنید.

بروز مشکلات تنفسی تهدیدکننده یکی از مهمترین علائم خطرناک این سندرم است که غفاری به آن اشاره کرد و ادامه داد: این بیماری می تواند به صورت خفیف یا در موارد شدیدتر خود را نشان دهد. گالن مربوط به در موارد شدیدتر ، اگر به پزشک مراجعه نکنید ، می تواند منجر به مرگ شود.

بیشتر بخوانید  چرا سود سهام یک میلیون تومانی کمتر پرداخت می شود؟

وی دارای اختلال در عملکرد سیستم عصبی خودمختار یا خود مختار یک عامل خطر دیگر را در نظر بگیرید گالن مربوط به شناخته شده و ادعا شده: سیستم خود مختار ضربان قلب ، فشار خون ، تنفس و هضم غذا را کنترل می کند و در صورت آسیب دیدن سیستم ممکن است بیمار دچار شوک ، ضعف ، غش ، سردی دست و پا ، ضربان قلب کند ، تعریق و ضربان قلب شود. بازداشت برای ادرار کردن.

گافری ادامه داد: در صورت بیماری گالن مربوط به ضعف عضلانی مدت مشخصی دارد ، به این معنی که علائم باید تا چهار هفته ادامه داشته باشد ، گاهی اوقات با فلج کامل هفته ها یا ماه ها پس از شروع بیماری است. گلن مربوط به این تا زمانی که علت سندرم باشد ، باقی می ماند گالن مربوط به ناشناخته است

این متخصص مغز و اعصاب تأکید کرد: این بیماری در گروه بیماری های سیستم ایمنی بدن قرار دارد ، زیرا در اثر سیستم ایمنی یا نوعی خود ایمنی ایجاد می شود که علت دقیق آن مشخص نیست. داده های این مطالعه نشان می دهد که دو سوم بیماران حدود یک تا چهار هفته قبل از شروع بیماری به عفونت های تنفسی یا گوارشی مبتلا می شوند. و.

گافری توضیح داد: در بیماران مبتلا به این سندرم گالن مربوط بهیک فرضیه این است که ویروس یا باکتری وارد بدن می شود و بدن به اشتباه به اعصاب محیطی حمله می کند تا جنین را از بین ببرد.

مراجعه به روشهای تشخیص سندرم گالن مربوط به وی گفت: “اساس تشخیص ، سابقه ، معاینه عمیق ، آنالیز مایع مغزی نخاعی (CSF) و نواری از عصب عضله است.” به محض اینکه بیمار به داشتن مشکوک شود گالن مربوط به ارزیابی و درمان باید بلافاصله آغاز شود.

بیشتر بخوانید  بایدن و نخست وزیر هند دیدار کردند

درمان IVIG یا جایگزینی پلاسما یکی از م mostثرترین درمانها در بیماران مبتلا به گالن مربوط به گافری به آن اشاره کرد و ادامه داد: اگر تشخیص و درمان به درستی و در اسرع وقت انجام شود ، در بیشتر موارد بیماران تحت درمان قرار می گیرند.

این متخصص مغز و اعصاب یادآور شد: افرادی با علائمی مانند ضعف متقارن در عضلات اندام ها یا بازداشت وی ادرار را باید در اسرع وقت به پزشک ارجاع داد ، افزود: تشخیص به موقع و درمان موثر بیماران مبتلا به این سندرم. گالن مربوط به این ضروری است زیرا در صورت عدم مراجعه به موقع یا درمان موثر مرگ و صلح این بیماری از هر سه نفر یک نفر است ، در حالی که مراجعه به موقع می تواند از بروز تصادف جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه بهبودی کامل بدون هیچ گونه عارضه ای رخ می دهد ، گفت: در اکثر بیماران ، بیماری خفیف است و علائم طی چند هفته از بین می روند ، اما در برخی بیماران علائم یک سال یا بیشتر ادامه دارد. او آنجاست. وی می افزاید: در این موارد با کمک انواع روش های فیزیوتراپی می توان تحرک بیمار را بهبود بخشید تا زمانی که بیمار به سلامت کامل دست یابد.

غفاری سرانجام تأکید کرد که این سندرم وجود دارد گالن مربوط به هیچ پیشگیری وجود ندارد و علل آن ناشناخته است ، یادآور شد: این بیماری شوخی نیست و به محض شروع علائم و نشانه های این سندرم باید در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  قبض گاز کدام دسته از مشترکان خانگی ۳ برابر می‌شود؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *