سنجد مرا به ثروتی رساند که فکرش را هم نمیکردم



آنچه دیگران می خوانند:

Oleaster

هر چه Oleaster هر چه بزرگتر باشد، گوشت آن بیشتر باشد، مشتری این نوع سنجد را بیشتر می پسندد و پوست سالم سنجد به معنای شادابی آن است، زیرا سنجدی که پوست کهنه آن برداشته شده، در نتیجه تازه تر و بدون برگ است.

ما سه نوع بزرگ داریم:

1. سنجد ریز: از این سنجد اغلب برای آسیاب و تهیه پودر سنجد استفاده می شود.

2. سنجد متوسط: از این نوع سنجد برای تهیه سوویک استفاده می شود.

3. سنجد بزرگ: از این سنجد برای تزیینات از جمله تزیین سفره هفت سین، سفره عقد و … استفاده می شود.

سنجد عصبانی است

چوب سنجد عصبانی است به دلیل مقاومت زیاد در هر شرایط آب و هوایی رشد می کند و در هر نقطه از کره زمین قابل کاشت است همچنین این درخت دارای برگ های سبز رنگ کوچک و باریک است میوه این درخت حاوی تعدادی ویتامین C و K می باشد. از خونریزی بیش از حد بدن به دلیل زخم جلوگیری می کند. این میوه را می توان هم به صورت خام و هم به صورت خشک مصرف کرد، اما وقتی با دانه ها خشک شود به صورت پودر در می آید و با شیر یا آب میوه مخلوط می شود. جالب است که از این میوه لذیذ و سخاوتمندانه پودر خوشمزه و مقوی تهیه می شود و خواص آن را چند برابر می کند.

بیشتر بخوانید  این قانون ۵ ثانیه‌ای به دعوای بین زوجین پایان می‌دهد

آراد برندینگ

تاریخ

تولید کنندگان تاریخ، محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان در بازارهای داخلی و خارجی توزیع می کنند.روغن خرما به عنوان یک درمان طبیعی برای بیماری های مختلف استفاده می شود، این روغن سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات گیاهی است که از سلامت شما حمایت می کند. این محصول دارای محتوای بسیار بالای ویتامین C (بیش از 6 برابر پرتقال) و همچنین حاوی ویتامین های ضروری و مفید B1، B2، B12، A، E و K1 و امگا 3، 6، 7 و 9 چرب است. اسیدها، پوست و مو و همچنین عملکرد سالم قلب و عروق خونی.

آراد برندینگ

* این مطلب یک رپورتاژ تبلیغاتی است و سایت شما وستی مسئولیتی در قبال آن ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید