سمیعی: ما به برخی رفتارها درجا پاسخ داده ایم / منتظر ورود نهادهای مرتبط هستیم



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است که این باشگاه تحت تأثیر فشار برخی جریانات قرار گرفته و از این فشار رنج زیادی کشیده است.

به گزارش ایسنا ، جعفر سامایی ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات چند روز اخیر و ایجاد شایعات و درگیری های مختلف در فضای مجازی اظهار داشت: در ماه های اخیر بارها اعلام کردیم که فوتبال دیگر مثل گذشته نیست و فوراً آرام شوید ، اما این مسئله آنقدر جدی گرفته نشد که امروز شاهد حوادثی هستیم که زیبایی فوتبال کشور ما را زیباتر نمی کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: التهاب در فوتبال به نفع کسی نیست. ما به دنبال درگیری و تضاد نیستیم و در طول این فصل شما حتی یک مورد را نمی دانید که پرسپولیس جریان منفی یا درگیری و حاشیه سازی را شروع کند. ما در تمام مدت تحت فشار برخی جریانات بوده ایم و از این بابت رنج زیادی دیده ایم. البته پرسپولیس به خوبی به این رفتار در زمین پاسخ می دهد و تا اینجا ما در بالای جدول باقی مانده ایم. امیدوارم این راهنما با کسب عنوان قهرمانی پایان یابد.

وی افزود: چند روز پیش از همکارانم در این باشگاه خواستم گزارشی از اتفاقات علیه پرسپولیس در فضای مجازی تهیه کنند. نتیجه گزارشی که دریافت کردم واقعاً تلخ است. اسنادی که در این گزارش با آنها روبرو شدم آنقدر عجیب هستند که باور کردن این میزان حاشیه سازی برای یک تیم فوتبال باورنکردنی به نظر می رسد. اینها مشکلی نیست که بتوانیم به راحتی از پس آن برآییم.

“من هرگز اجازه ندادم افراد در این باشگاه جریان یا حاشیه ای را در فوتبال شروع كنند و مردم شاهد هستند كه در مقابل طغیان از حاشیه ، سیاست ما سكوت برای كمك به فوتبال بود ، اما آیا این بود؟” ؟ آیا آنها به حقانیت پرسپولیس رای دادند؟ چگونه ممکن است قبل و بعد از هر بازی با ده ها حواشی روبرو شود و در نهایت سرزنش پرسپولیس شود؟ آیا این حجم از اتفاقات ضد و نقیض علیه یک تیم برای شما به عنوان مخاطب فوتبال عجیب نیست؟ کدام باشگاه در جهان آماده مقاومت در برابر چنین فشاری است؟ از یک سو با بحران مالی بی سابقه ای روبرو هستیم و از طرف دیگر هر روز باید در فضای مجازی با حاشیه های زیاد علیه تیم خود مبارزه کنیم. به نظر من وقت آن رسیده است که همه نهادها وارد عمل شوند و به پاکسازی فوتبال کمک کنند.

بیشتر بخوانید  خشکسالی در خاورمیانه و تهدید جنگ آب

سامی ادامه داد: تنها دو هفته از فصل بیستم باقی مانده است و بدون شک وقایع آن فصل باید در تاریخ ثبت شوند. در صورت وقایع بدتر ، مانند حمله نارنجک به اتوبوس تیم پرسپولیس ، هیچ حکم محکمی صادر نشد ، اما برای جلب رضایت رقبا ، آنها 48 ساعت به ما فرصت می دهند تا از بازیکن پرسپولیس در تعطیلات در تهران محافظت کنیم. ما از این بی عدالتی ها شکایت داریم ، اما برای اینکه جامعه فوتبال آرامش داشته باشیم ، از قاعده و قانون دور نمی مانیم و فقط منتظر ورود فوری نهادهای مربوط به حوادث پیرامون فوتبال هستیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: من از هواداران ، کارمندان ، بازیکنان و همکارانم در این باشگاه قدردانی و تشکر می کنم. در این فصل ما همه تلاش خود را کردیم تا فصلی بدون حاشیه و آرامش خاطر را تجربه کنیم. در بحبوحه تنش وارد باشگاه پرسپولیس شدم اما در این مدت اجازه ندادم حتی یک نفر در باشگاه ما جنجال ایجاد کند. امروز هنوز منتظر اجرای عدالت برای تیم تحت هدایت خودم هستم. یادتان باشد که صبر ما در باشگاه پرسپولیس محدود است.

انتهای پیام

1 دیدگاه دربارهٔ «سمیعی: ما به برخی رفتارها درجا پاسخ داده ایم / منتظر ورود نهادهای مرتبط هستیم;

دیدگاهتان را بنویسید