سمپوزیوم مجسمه های فلزی ، نقطه عطفی در ایجاد شهر یاسوج / مجسمه هایی که به شهر جان می بخشند


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ، افتتاح سمپوزیوم ملی مجسمه های فلزی در یاسوج و تبلیغات پیرامون این رویداد هنری در نگاه اول به نظر بسیاری از مردم و عموم مردم مسئله ای غیرقابل هضم و هضم ناپذیر است که البته در شهر خود کمبود عناصر شهر واقعی است.

سمپوزیوم مجسمه های فلزی ، سازمان یافته توسط شهرداری و حوزه هنری این استان برگزار شد و با نگاهی اجمالی به آثار انتزاعی تولید شده توسط هنرمندان ملی ، می تواند جهشی هنری و بصری در شهر یاسوج ایجاد کند.

جدا از تعداد کمی از آثار تولیدی و نظرات مختلف در مورد آثار ، اما خلق آثار بیمار واقعی در این سمپوزیوم می تواند چشمگیرتر و م effectiveثرتر باشد ، به طوری که در مراحل بعدی این سمپوزیوم می توان تولید چکیده و آثار مفهومی

بدون شک اجرای این سمپوزیوم در نوع خود می تواند نقطه عطفی در فضای هنری و شهری یاسوج باشد و این مجسمه های فلزی قطعاً دوباره به فضای بی روح یاسوج جان می بخشند.

البته شهرداری ها و م institutionsسسات فرهنگی و هنری استان با کسب تجربه به دست آمده در این سمپوزیوم می توانند از یک سو باعث رونق و عملی شدن هنر هنرمندان و زیبا سازی میادین و پارک های شهرهای استان شوند. از دیگری.

لازم به ذکر است که این مجسمه های فلزی با ذوق و هنر هنرمندان می توانند مفاهیم و فضایی را در شهر ایجاد کنند که به هیچ عنوان و به هیچ وجه اجباری قابل اجرا نیست.

انتهای پیام / 82024

بیشتر بخوانید  راه اندازی ستاد راهبری صنعت فولاد کشور


دیدگاهتان را بنویسید