مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سلفی جدید احسان خواجه امیری با همسرش بعد از مدت ها!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


احسان خواجه امیری (زاده ۷ آبان ۱۳۶۳) خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ ایرانی در تهران، دارای مدرک مهندسی کامپیوتر است.


خواننده / احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری در بیمارستان هشترودیان به دنیا آمد. او فرزند ایرج خواننده قدیمی موسیقی سنتی ایران است. او که در خانواده‌ای هنرمند بزرگ شد، از پنج سالگی شروع به یادگیری موسیقی کرد. از هفت هشت سالگی به کلاس سنج و ویولن رفت و پیانو را نزد خواهرش الیک خواجه امیری آموخت. احسان در 12 سالگی برای یک برنامه کودک آهنگسازی کرد.


خواننده / احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری کار خود را با آهنگسازی برای مجموعه مستندی که موسیقی بی کلام بود آغاز کرد و برجسته ترین کار او در آن زمان ساخت آلبومی به نام «خاطرات زندگی» برای پدرش بود. او سازهای مختلفی را امتحان کرد و تدریس یک ساز را تمام نکرد. احسان فقط می خواست آهنگساز شود و ورودش به عرصه خوانندگی را شوخی می دانست. او در 17 سالگی آلبوم «من و مادربزرگ» را که اثر مشترک او و پدرش ایرج بود منتشر کرد. خود احسان موفقیت این آلبوم را مدیون حضور پدرش دانست. او در 19 سالگی به پیشنهاد کاسم جعفری برای خواندن سریال غریبانه انتخاب شد و آهنگ هرچی آرزوی خوبه … با استقبال زیادی روبرو شد.


خواننده / احسان خواجه امیری


بیشتر بخوانید  علت درگذشت و بیماری مجید اوجی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *