سلطان مد ایران باز هم در کنار بازیگران مطرح جنجال به پا کرد!



فرشته حسینی این بازیگر معروف چند سالی است که در عرصه سینما و تئاتر فعالیت می کند. فرشته حسینی او با نوید محمدزاده ستاره سینمای ایران ازدواج کرده است. فرشته حسینی او اخیرا به صربستان سفر کرده و قصد دارد در یک فیلم بازی کند. فرشته حسینی او یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران است و با وجود جوانی و تجربه کم، محبوبیت خاصی در بین مردم دارد.

فرشته حسینی با لباس های زشتی که در بین کاربران به شهرت رسیده دوباره حماسه را خلق کرده است. لباس فرشتیچ حسینی این بار با بازیگران مطرح.


سلطان مود در ایران با بازیگران مطرح

فرشته حسینی می گوید: «او می خواهد به جایگاهی برسد که بتواند به هموطنان افغانستانی کمک کند. او بارها از وضعیت کنونی افغانستان ابراز ناراحتی کرده و از همه برای هموطنانش کمک خواسته است و اخیرا به صربستان سفر کرده و قصد دارد در یک فیلم سینمایی بازی کند. فرشتک حسینی با بازی در سریال قورباغه ها در کنار نوید محمدزاده بیش از پیش درخشید.فرشتک حسینی عکسی از خود در کافه ای با سبکی متفاوت منتشر کرد که توجه کاربران را به خود جلب کرد و گویا خبر از مهاجرتش داد.

فرشته حسینی بازیگری را در کلاس های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان آموخت. بازیگری را خیلی زود شروع کرد و در تئاتر فعالیت کرد.از کارهای تئاتری او می توان به «خشونت علیه زنان»، «سینماهای من»، «شازده کوچولو»، «ماهی سیاه کوچولو»، «من موجودی احساسی هستم» خاطره، مونولوگ، گریه و دعا


سلطان مد ایران باز هم در کنار بازیگران مطرح جنجال به پا کرد!


بیشتر بخوانید  چهره بشاش و خندان مادر رونالدو در کنار پسر معروفش!

دیدگاهتان را بنویسید