سلطانی فر: نتیجه تلاش برای تیراندازی



مسعود سلطانی فر روز شنبه در حاشیه دیدار تیم والیبال ایران مقابل لهستان در آریاک آرنا ، کسب اولین مدال طلای ایران در توکیو را به ایران تبریک گفت و افزود: ایران اولین مدال تیراندازی ایران را در تاریخ المپیک بدست آورد. به آرامی ، تیراندازی به مدال آوران المپیک اضافه شد. او تیراندازی را امتحان کرد و مدال گرفت.

وی ادامه داد: همیشه گفته شده است که با وجود همه نیروهای مسلح و علاقه مندان به تیراندازی در بین ده ها مدال اعطا شده در تیراندازی ، چرا حتی نمی توانیم مدال برنز بگیریم و این نکته ای بود که بارها به آن اشاره کردم و خوشبختانه تلاش “جواد فروغی مردی با انگیزه و مذهبی است. او توانایی کسب مدال را داشت و من در مراسم اخراج با او صحبت کردم و به او قول مدال دادم.

امروز ، فوروی در اولین تلاش خود در المپیک ، که در رده تپانچه های بادی 10 متری مقام اول جهان را دارد ، در دور اول مسابقات با کسب امتیاز 580.25 در مکان پنجم قرار گرفت و به فینال رسید رکورد المپیک ، قهرمان شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

به دلیل فوران تاج ، این بازی ها با یک سال تأخیر از اوت 1400 تا 23 جولای 2021 در 33 رشته و 399 مقاله به میزبانی ژاپن آغاز شد. ژاپن قبلاً میزبان المپیک 1964 بود.
در سی و دومین بازی های المپیک ، ایران در 16 رشته ورزشی 68 سهمیه (11 زن و 57 مرد) کسب کرد که از این تعداد 44 سهمیه در قسمت انفرادی و در 14 رشته کسب شد. اکنون از 44 44 سهمیه انفرادی ، 34 نماینده (9 زن و 25 مرد) برای اولین بار به المپیک راه یافتند.

بیشتر بخوانید  استقرار ۱۳۰ آهن‌فروش در شهرک صنوف قم/احداث شهرک خودرویی با ظرفیت ۱۲۰۰ واحد صنفی

دیدگاهتان را بنویسید