سلطانی فر: مهم نیست که نتیجه المپیک چه باشد ، شما قهرمانان و قهرمانان ما هستید



به گزارش ایرنا ، او یک سلطان است وزیر ورزش و جوانان و مهدی علینژاد معاون توسعه ورزش امشب (شنبه) از اردوی ملی المپیک در فدراسیون تکواندو بازدید کردند. در ابتدای این دیدار ، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تکواندو به مقام شامخ شهید گمنام بزرگ آرمیده در فدراسیون تکواندو ادای احترام کردند و سپس در خانه تکواندو حضور یافتند.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش و جوانان و مهدی علینژاد معاون توسعه ورزش گزارشی از عملکرد تمرین کنندگان تکواندو ارائه داد و گفت: “شانس کمی برای بی سابقه بودن داریم. بازی های المپیک. هیچ کس تجربه نکرده است. با توجه به شرایطی که ویروس تاج برای همه ورزشکاران و برگزارکنندگان ایجاد کرده است ، همه آنها در این دوره تجربه خاصی دارند. در این تعویق یک ساله المپیک ، علی رغم فراز و نشیب ها ، دیدیم بچه ها چقدر تحمل کردند.

رئیس فدراسیون تکواندو افزود: المپیک یک رویداد عالی است ، جایی که همه می دانند برای شرکت در چه روند دشواری باید طی کنند و 128 تکواندوکار از 63 کشور جهان سهمیه حضور در المپیک تکواندو را دریافت کردند ؛ هیچ کشوری سهمیه کامل زنان و مردان را کسب نکرده است ، فقط چین و ترکیه هر چهار سهمیه را دریافت کرده اند. البته در این دوره ، با حوادث و تصمیمات عجیب کمیته بین المللی المپیک ، تعداد سهمیه ها به 131 نفر رسید که در سه وزن 17 تکواندوکار با یکدیگر رقابت کردند و مقامات فدراسیون جهانی به این مشکل اعتراض کردند. تجربه .

بیشتر بخوانید  اردوغان: ترکیه مسئولیت امنیت در فرودگاه کابل را بر عهده می گیرد

وی گفت: “همه تا روز بزرگ المپیک روز شماری می کنند.” با سهمیه ای که از مسابقات جام جهانی و ورزش های رزمی دریافت کردیم ، علاوه بر اعضای منفرد ، در بخشی از تیم المپیک نیز که به صورت آزمایشی برگزار می شود ، یک نماینده داریم. این یک مسابقه آزمایشی است که می تواند به طور رسمی در بازی های آینده المپیک برگزار شود و ما افتخار می کنیم که تیم ترکیبی ایران نیز در این مسابقات شرکت می کند.

پولادگر در پایان سخنان خود گفت: “من شهادت می دهم كه بچه ها در این دوره به خصوص امسال كه بازی های المپیك به تعویق افتاد با جان و دل تمرین می كردند و ما فکر می كنیم زمانی كه آنها تلاش كردند قهرمان و ارزش بود. ، اگر خدا بخواهد ، آنها می توانند نمایندگان شایسته ایران در المپیک باشند.

سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان ، در این بازدید گفت: “در حین کسب سهمیه شما فراز و نشیب هایی به وجود آمده و شرایط ویژه ای بوجود آمده است. شما حق داشتن سهمیه را داشتید. من از زحمات کارکنان صمیمانه تشکر می کنم که با اراده خاصی کار را دنبال می کنند و امیدوارم نتیجه خوبی باشد. به لطف شما قهرمانان ، تکواندو 20 سال پیش وارد المپیک شد و یکی از رشته های لیست خواسته های مردم برای افتخار در مسابقات جهانی و المپیک است.

وی افزود: من به عنوان رهبر ورزش كشوری كه راه شما را دنبال كردم ، به نمایندگی از ملت قهرمان ایران ، می گویم همه کسانی كه اینجا هستند ، خواه آنها كه سهمیه گرفته اند و هم به مسابقات می روند ، یا آنها كه در این راه کمک کردند ، برای ملت ما قهرمان هستند. صرف نظر از نتایج به دست آمده در بازی های المپیک ، شما قهرمانان و قهرمانان ما هستید ، اگرچه مطمئن هستم که هر یک از شما با عزم و اراده خاصی به دنبال این است تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

بیشتر بخوانید  دلار فرو ریخت/ پیش‌بینی جدید از قیمت دلار در بازار

سلطانی فر در ادامه خاطرنشان کرد: ما به ملت عزیز در ایران شهادت می دهیم که شما تمام تلاش خود را کرده اید و قهرمانان این رشته هستید. با این حال ، بازی های المپیک یک میدان عالی است ، جایی که بهترین ورزش ها در آن وجود دارد و کسانی که موفق به ورود به 16 تیم برتر می شوند ، نشان می دهند که تا چه حد واجد شرایط هستند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تلاش ما تأمین امکانات ، حمایت و بهترین شرایط برای ورزشکاران بود تا بتوانید بدون نگرانی و اضطراب سهمیه کسب کنید. خدا را شکر که حمایت خوبی از ورزشکاران با همدلی وجود دارد که در راس ورزش کشور است.

در پایان ، سلطانی فر گفت: “بدون استرس برو ، من مطمئن هستم که نتیجه ای که می گیرید همان چیزی است که مردم ایران می خواهند. اگر نتیجه بگیرید چه چیزی بهتر است و اگر نتیجه نگیرید ، قهرمانان بزرگ ما هستید. در مراحل مختلف و علاوه بر امکانات ، برای کسانی که سهمیه دریافت کرده اند کمک هزینه معاش تا 90 میلیون تومان در نظر گرفته ایم و برای شما المپیکی ها جایزه دیگری در نظر گرفته ایم که با روحیه بهتری در مسابقات بزرگ المپیک شرکت کنید. خداوند به شما و دعای مردم برکت دهد. مسیر خود را پشتیبانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید