سلطانی فر: احساس می کنم تیراندازی در المپیک برنده می شود – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس تسنیم، مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان ، در دیدار با تیم ملی تیراندازی گفت: “من از تلاش ها و رنج های شما برای رسیدن به افتخار حضور در بازی های المپیک با پیراهن ایران مطلع هستم.” در 16 سال اخیر حضور در بازی های المپیک ، بیشترین سهمیه را در این مدت کسب کرده ایم که حاصل تلاش همه عزیزان ما است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: المپیک بزرگترین مکان ورزشی و محلی برای حضور نخبه ترین ورزشکاران است و بهترین ها در جهان وجود دارند.

سلطانی فر تاکید کرد: این تیراندازی دارای یک ارتش دیرینه خارجی بود و این نشان می دهد که مدیران ورزشی کشور در وزارت ورزش ، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها سعی در ارائه بهترین امکانات داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: هرکسی که سهمیه دریافت کند تلاش ویژه ای می کند تا بهترین نتیجه را کسب کند. نتیجه هرچه باشد شما در حال حاضر قهرمان ملت هستید. احساس من این است که این دوره در تیراندازی با کمان چرخش خاصی دارد و به رشته هایی می رود که مدال های المپیک را کسب کرده اند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: تیراندازی ریشه در فرهنگ و آیین ما دارد و علاقه مندان زیادی وجود دارد. کسب شش سهمیه برای تیراندازان خوب است ، اما خوشبختانه چهار سهمیه توسط زنان کسب شده است. امیدواریم تیراندازی پنجمین رشته کسب مدال از ایران در بازیهای المپیک باشد.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  طالبان ادعا می کنند که گذرگاه اصلی بین افغانستان و پاکستان را تصرف کرده اند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید