سلامی: خوشحالم که اولین گلم را به ثمر رساندم اما پیروزی تراکتور از اهمیت بیشتری برخوردار بود


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز ، بهزاد سلامی درباره پیروزی مقابل آلومینیوم اراک گفت: ما مسابقه سختی با 6 امتیاز داشتیم که این برای ما بسیار حساس بود. خدا را شکر همه بچه ها با همت و جنگندگی به میدان آمدند و در این بازی سه امتیاز مهم کسب کردیم.

وی با اشاره به دیدار سرنوشت ساز تراکتور در هفته های اخیر خاطرنشان کرد: دو مسابقه بسیار دشوار پیش رو داریم. پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد و سایپا برای فرار از سقوط. ما همچنین مدعی سهمیه آسیا هستیم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام خواهیم داد. انشا Godالله که به لطف خدا ، حمایت هواداران و تلاش بازیکنان ، بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم و قلب علاقه مندان را شاد کنیم.

بازیکن جوان تیم تراکتورسازی نحوه اضافه شدنش به تیم بزرگسالان را تشریح کرد و یادآور شد: قبل از هر چیز باید از آقای زنوزی تشکر کنم که زمینه رشد فوتبالیست های جوان با استعداد در آذربایجان را فراهم کرد تا تراکتور و فوتبال رشد کنند. حرفه ای بازی کردن

سلامی ادامه داد: در نیم فصل و با حضور آقای حاتیبی به تمرینات تیم اضافه شدم. آقای. فیروز کریمی در آن زمان او در تمرینات تیم حضور داشت و با شرایط تیم و بازیکنان آشنا بود. خدا را شکر با حضور آقای فیروز کریمی شرایط خوب و نتایج خوب است حالت خوبه ما برنده. قطعاً اگر ثبات در باشد قاب با مدیریت و کادر فنی وضعیت تراکتور حتی بهتر خواهد شد.

وی در مورد اضافه شدن برخی بازیکنان جوان به تیم تراکتور گفت: “افزودن بازیکنان جوان به تیم اصلی کار بسیار دشواری است. با توجه به اینکه تراکتور از هواداران پرشور پشتیبانی می کند ، بازی در این تیم دشوارتر از بازی در تیم های دیگر است. با این حال ، ارزیابی جوانان برای آینده تراکتور بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید  آنها 100 قطعه بنای تاریخی را در چالوس کشف خواهند کرد

بازیکن تراکتورسازی با به ثمر رساندن اولین گل خود برای تیم بزرگسالان گفت: “من احساس عجیب و غریبی از به ثمر رساندن این گل داشتم و بسیار خوشحالم.” گل نتیجه تلاش هر یک از بچه ها بود و خوشحالم که سهمی در این پیروزی داشتم و علاقه مندان را خوشحال کردم. مهم پیروزی تراکتور بود. با تشکر از کادر فنی و بزرگان تیم که از من حمایت می کنند.

انتهای پیام / 60017


دیدگاهتان را بنویسید