مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سقوط قیمت طلا به کانال ریزش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

در روزهای اخیر بازارهای کشور تحت تاثیر اخبار مرتبط با برجام قرار گرفته است. اگرچه اخیراً اخبار ضد و نقیضی در این مورد منتشر شده است، اما بسیاری از گزارش های خبری از یک معامله نزدیک خبر می دهند. این موضوع منجر به کاهش قیمت دلار شد که همچنان ادامه دارد قیمت طلا و سکه نیز در بازار کاهش یافت. قیمت دلار در بازار آزاد و قیمت اونس جهانی دو عامل تاثیرگذار هستند قیمت طلا و سکه ها در بازار هستند. افتادن قیمت طلا کانال ریزان یکی از موضوعات داغ این روزهاست.

آخرین قیمت طلا را در 30 مرداد 1401 ببینید

هر گرم طلای 18 عیار نیز با 5.04 درصد کاهش نسبت به 3 روز قبل یک میلیون و 214 هزار تومان معامله شد و هر مثقال طلای 18 عیار در بازار روز گذشته نسبت به 3 روز قبل با 267 هزار تومان کاهش 5 هزار و 259 تومان معامله شد. 000 به نقل از تومانس. هر اونس طلا با 0.1 درصد کاهش نسبت به 2 روز قبل، 1748 معامله شد.

سکه امامی با 4.83 درصد کاهش نسبت به 3 روز قبل به قیمت 13062000 تومان معامله شد. قیمت نیم سکه ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نسبت به ۳ روز قبل ۲۷۰ هزار تومان کاهش داشت. کاهش 265000 تومانی نسبت به 3 روز قبل. هر گرم سکه نیز با 3.1 درصد کاهش نسبت به 3 روز قبل 2 میلیون و 900 هزار تومان معامله شد. .

بیشتر بخوانید  آیینی باشکوه برای بازآفرینی حادثه با گدیر در ده زیارت کرمان مطابق تصویر - کرمان نیوز - اخبار استانهای تسنیم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *