سقوط رژیم اشغالگر قدس اجتناب ناپذیر است



با توجه به روستای شماره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پرچم جهاد را برای حمایت از فلسطین برافراشتیم و ثابت کنیم در این راه ثابت قدم هستیم.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب (پنجشنبه) در مراسمی که به همت کمیته فلسطین برای روز جهانی قدس در غزه برگزار شد، برای اولین بار به مناسبت روز جهانی قدس در جمع شهروندان غزه سخنرانی کرد. .

سردار سلامی در ابتدای سخنان خود سلام مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت فلسطین ابلاغ کرد و گفت: داشته باشید.

وی روز جهانی قدس را هدیه امام خمینی (ره) دانست و گفت: امام راحل قدس و فلسطین را در اولویت جهان اسلام قرار دادند و روز قدس امت اسلامی را در حمایت از آرمان فلسطین متحد کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام خامنه‌ای پرچم حمایت از فلسطین را به اهتزاز درآوردند و سپاه قدس را تشکیل دادند که مدافع اصلی امور فلسطین شد. «نیروهای قدس در دفاع از فلسطین در برابر بدترین جنایتکاران جهان جان های بسیاری را فدا کرده اند.

وی حوادث اخیر فلسطین را نشان از وحشیگری رژیم صهیونیستی و قدرت مقاومت عنوان کرد و گفت: مجاهدین مقاومت امت اسلامی را به ملتی مقتدر تبدیل کرده و موازنه قوا را در منطقه تغییر داده است. .

سرلشکر سلامی در خصوص قراردادهای سازش گفت: قراردادهای سازش مانند کمپ دیوید، اسلو، شرم الشیخ و …. آنها هرگز نتوانسته اند و نخواهند توانست به آزادی فلسطین منتهی شوند و همه این توافقات روسای جمهور آمریکا، اولمرت، نتانیاهو، اسحاق شامیر و اسحاق رابین، تلاش کرده اند که این توافق قرن چیزی جز فریب و توطئه نباشد. برای به حاشیه راندن جهاد و تضعیف قدرت مقاومت و خرید زمان و از بین بردن آگاهی ملت ها. “

بیشتر بخوانید  فوری/ اطلاعیه مهم تامین اجتماعی برای بازنشستگان و مستمری بگیران

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تاکید کرد: مردم فلسطین فهمیده اند که جز با جهاد به اهداف خود نخواهند رسید.

وی سپس از مجاهدان فلسطینی که توانستند موانع امنیتی رژیم صهیونیستی را از بین ببرند و در بین صهیونیست ها نفوذ کنند، از جمله شهید رعد حازم که در 18 فروردین ماه عملیات قهرمانانه ای را در تل آویو انجام داد، استقبال کرد. که تنها این شهید توانست شجاعانه از موانع امنیتی محکم عبور کند و امنیت صهیونیست ها را به خطر بیندازد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه عملیات شهید رعد حازم بار دیگر ثابت کرد رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت ضعیفتر است، گفت: معادلات را تغییر دادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنگ 12 روزه غزه موسوم به «شمشیر قدس» که در ماه مبارک رمضان سال گذشته رخ داد اشاره کرد و گفت: موشک های مقاومت. نهادهای امنیتی بیش از هر زمان دیگری به نقاط ضعف خود پی می برند.

سرلشکر سلامی در این خصوص تاکید کرد: هیچ نیرویی نمی تواند به فریادهای کمک به این رژیم پاسخ دهد و آن را نجات دهد در حالی که پایه های اساسی آن شکننده است. رژیم صهیونیستی با تهدیدهای بزرگ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اطلاعاتی مواجه است. اما کشورهای مرتجع جهان و منطقه می خواهند از طریق سازش با صهیونیست ها به یکدیگر تکیه کنند.

وی گفت: ما پرچم جهاد را در حمایت از فلسطین به اهتزاز درآوردیم و ثابت کردیم که در این راه ثابت قدم هستیم. جهاد تنها راه آزادی است و در آن راه باید متحد شد و فهمید که همه در یک کشتی نشسته ایم. پیروزی در صورت وحدت صفوف مسلمانان حاصل می شود.

بیشتر بخوانید  سورپرایز کی روش برای بازی با آمریکا لو رفت + تصاویر

به گفته وی، شکست رژیم اشغالگر قدس مشخص و شرایط سقوط آن بسیار بالاست و تجاوزات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند. در حالی که تمام سیستم امنیتی او به دست یک جوان می افتد و این نشان می دهد که سقوط این رژیم اجتناب ناپذیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود با اشاره به حمایت مستمر از مسئله فلسطین و انتفاضه گفت: قلب امت اسلامی به سمت فلسطین است و از شما می خواهیم که جهاد را ادامه دهید. “

دیدگاهتان را بنویسید