سفیر معروف بودن همجنس گرا است .. !!


سفیر معروف بودن همجنس گرا است .. !!

درست است که آقای یاقوت کبود همجنس گرا است!!

در روزهای اخیر رسانه های بین المللی از خشم نخست وزیر استرالیا از رفتار نادرست سفیر و همچنین درخواست وی از استعفای سفیر به دلیل افشای رابطه خود با شریک همجنس گرا خبر داده اند و این خبر جنجالی بازتاب گسترده ای داشته است. در رسانه است.
خبرگزاری فرانسه به نقل از اظهارات نخست وزیر استرالیا در سیدنی مبنی بر اینکه اقدام سفیر استرالیا در پاریس برای آوردن شریک همجنس گرا خود برای استقبال از تونی ابوت مشکل ساز بوده است، نقل کرد. این گزارش با استناد به بیانیه کابینه تونی ابوت، اختلاف نخست وزیر با سفیر استرالیا در پاریس را تکذیب کرد و افزود: برخلاف ادعای رسانه های بین المللی، دیدار نخست وزیر با استفان برادی، سفیر کانبرا در پاریس، با یک شریک همجنس گرا بوده است. ابوت وارد پاریس شد.

تونی ابوت، که ماه گذشته برای بزرگداشت جنگ جهانی دوم به فرانسه سفر کرد، پس از اطلاع از این رابطه غیرعادی، از بریدی خواست تا با شریک جنسی خود به نخست وزیر سلام کند. در فرودگاه امتناع کنید.
خبرگزاری فرانسه با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه استرالیا هنوز استعفای سفیر خود را اعلام نکرده است، افزود: گزارش ها به ویژه رسانه های استرالیا حاکی از آن است که نخست وزیر پس از رد برید از دستور ابوت، از سفیر خود خواسته است که استعفا دهد. درخواست را پذیرفت و از نخست وزیری استعفا داد.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


بیشتر بخوانید  جزئیات حکم حسین فریدون برادر رئیس جمهور

دیدگاهتان را بنویسید