سفیر ایران از اولین دارنده مدال طلای ایران تقدیر کرد



به گزارش خبرنگار ایرنا؛ او سلطاناتو است در آن مراسم ، وی گفت: “ایران در این رویداد مورد احترام قرار گرفت و فرووی توانست اولین مدال کاروان و همچنین اولین مدال تیراندازی را بدست آورد و برای ایران افتخار آفرینی کند.”

وزیر ورزش ادامه داد: من این موفقیت بزرگ را به ملت ایران تبریک می گویم. ما انتظار کسب مدال در همه رشته ها را نداریم و قهرمان شدن و کسب مدال دشوار است.

سپس رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: این طلا که جواد فارویی برنده شده است ، از چند جهت ارزشمند است. این قهرمان از شهر دلوران تلاش کرد و به اینجا آمد و من باید به مردم سخت کوش ایلام تبریک بگویم.

صالحی امیری ادامه داد: تلاش نتیجه داد و تیراندازی به رشته های مدال آور اضافه شد. با تشکر از همه نهادهایی که به کاروان ایران کمک کردند. مدال جواد فارویی انگیزه خوبی برای کاروان ایجاد کرد و امیدواریم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

جواد فارویی ، اولین مدال آور کاروان گفت: بالای مدال لبخندی وجود دارد که کام مردم را شیرین می کند ، که ارزشمند است. امیدوارم این مدال برای سایر رشته ها نیز تکرار شود و ما با یک سبد کامل به کشور بازگردیم.

روز گذشته فوری در تپانچه بادی 10 متری مدال طلا را از آن خود کرد و به عنوان اولین مدال آور تیراندازی ایران در تاریخ بازیهای المپیک لقب گرفت.

بیشتر بخوانید  خانم بازیگر عکس خود با لباس کردی را منتشر کرد | الهام پاوه‌ نژاد در لباس کردی! +تصویر

دیدگاهتان را بنویسید