سفیران فرهنگی دانشجویی مشارکت اجتماعی را ارتقا می بخشند



محمد هادی عسکری روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه برنامه توانمندسازی سفیران فرهنگی در دانشگاه های 9 کشور که به صورت حضوری و عملی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد ، افزود: دانشجویان می توانند در ارتقا of گفتگو و انتقاد در جامعه تأثیر بگذارند . در جو امید و احساس مسئولیت اجتماعی. “انتقال.

وی ادامه داد: دانشگاه ها بیش از مکانی برای آموزش علوم به عنوان مکانی برای آموزش “زیست اجتماعی” هستند که به دستیابی به عقلانیت در جامعه کمک می کند و می تواند سرمایه فرهنگی دانشجویان را برای مقابله با مشکلات همراه با آموزش علوم افزایش دهد. ” به دوره تحصیلات تکمیلی

مدیرکل فرهنگ و امور اجتماعی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: “همه اقدامات جمعی در دانشگاه ها منجر به گفتگو می شود تا زمینه ای برای نهادینه سازی گفتگو در ایجاد هویت اجتماعی و تأثیرگذاری بر حل مشکلات اصلی کشور. . “

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت: شهرداری مشهد آماده استفاده از حضور دانشجویان دانشگاه و فعالان فرهنگی برای پروژه های شهرداری در 30 فرهنگسرای این شهر است.

سید مجتبی منتظری افزود: شهرداری مشهد چندین برنامه فرهنگی با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد دارد و در حین فعالیت ها امکان برگزاری برنامه هایی در مشهد با هدف دانشجویان برای ارتقا the مسئولیت شهروندان وجود دارد.

وی ادامه داد: شهرداری مشهد هر آنچه در منابع فرهنگی ، ورزشی ، اجتماعی و زیارتی خود است در اختیار دانشگاه فردوسی مشهد قرار خواهد داد تا این شهر را فراهم کند تا با کمک دانشگاهیان از تجربه فعالیت های دانشگاه استفاده کند.

بیشتر بخوانید  هفت عاملی که سبب انفجار گوشی شما می‌شود

پروژه توانمندسازی سفیران فرهنگ در منطقه 9 دانشگاه مشهد با همکاری معاون فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی رئیس جمهور در دانشگاه فردوسی مشهد ، معاون فرهنگی و امور اجتماعی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، معاون رئیس جمهور زنان مسائل خانوادگی دبیران شورای مرکزی انجمن های علمی ، معلمان شورای هماهنگی مراکز فرهنگی ، نماینده کمیسیون نظارت بر انتشارات دانش آموزان و دبیران شورای اتحادیه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید