سفر لاکچری گوهر خیراندیش به هندوستان



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: گوهر خیراندیش این بازیگر سینما و تلویزیون در 31 شهریور 1342 در شیراز به دنیا آمد. همسر گوهر خیراندیش جمشید اسماعیل خانی است که در سال 1360 درگذشت. گوهر خیراندیش او بازیگر قدیمی سینمای ایران است. حضور گوهر خیراندیش در تاج محل هند سر و صدای زیادی به پا کرد.

نام: گوهر

نام خانوادگی: خیراندیش

تاریخ تولد: 1333/6/1

محل تولد: شیراز

تحصیلات: فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر

همسر: جمشید اسماعیل هانی (متوفی)

فرزندان: امید، آزاده و آناهیتا

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 10 شهریور 1332 در شیراز به دنیا آمد.

این هنرمند فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا بود و در سال ۱۳۴۹ وارد دنیای هنر شد.

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال 1349 با یک گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. او امسال با جمشید اسماعیل کنی آشنا شد که منجر به ازدواج آنها شد.

گوهر خیراندیش در سال 1357 در دانشگاه تهران پذیرفته شد و به همراه همسر و فرزندانش از شیراز به تهران آمد و در حین تحصیل به کار تئاتر پرداخت.

این هنرمند در سه رشته پزشکی، انگلیسی و هنر در دانشکده پذیرفته شد اما به دلیل علاقه اش هنر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی است و با اینکه به پزشکی هم علاقه داشت، از ترس خون تصمیم به ترک این رشته گرفت. . به این رشته نرو

بیشتر بخوانید  طرز تهیه سس سفید یا سس مایونز در خانه بدون تخم مرغ به روش بازاری + دستور تهیه

گوهر خیراندیش

عروسی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش از آن دست هنرمندانی است که زندگی مشترک را خیلی زود آغاز کرد و در دوران دبیرستان با جمشید اسماعیل کنی آشنا شد و همین آشنایی منجر به ازدواج آنها شد.

این هنرمند ما در برنامه دورهمی در تشریح ماجرای ازدواجش گفت:

وقتی به کلاس نهم رفتم و تئاتر بازی کردم، آقای اسماعیل خانی مرا به خانه می برد. یک روز که مرا به خانه برد، مادرش به او گفت: «لطفا دیگر این کار را نکن. من خودم دنبال دخترم می گردم.» یک روز اسماعیل خانی گفت: «به مادرت بگو سوپ درست کند تا من به خانه ات بیایم. وقتی به خانه ما آمد، داستانی از ازدواج تعریف کرد که در آن مادرم گفت: دخترم خیلی جوان است و هیچ کاری بلد نیست، حتی لباس هایش را هم بلد نیست جمع کند. اصلاً نمی‌توانیم زندگی را مدیریت کنیم، اما در مجموع 38 سال زندگی کردیم.»

جمشید اسماعیل هانی همسر گوهر خیراندیش

جمشید اسماعیل کنی همسر گوهر خیراندیش بانوی هنرمند کشورمان بود که در 20 فروردین 1329 به دنیا آمد و در 18 فروردین 1381 درگذشت.

این هنرمند ما بازی در تئاتر را از سال 1349 آغاز کرد و راهی برای ورود گوهر خیراندیش به دنیای هنر شد و در سال 1368 با فیلم «زیر سقف شهر» به کارگردانی عسگر هاشمی وارد دنیای سینما شد.

در سال 1364 با بازی در سریال آینه وارد دنیای تلویزیون شد و در سریال هایی چون حق مرغ، روزی روزگاری، آپارتمان، تیر آخر، گنبد کبود، سفر به چذابه، یحیی و گلابتون، همسایه ها، کت جادویی و … بازی کرد. به نقش پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید  سیستم مالی شهرداری یزد نیاز به بازنگری و شفافیت بیشتری دارد

گوهر خیراندیش

فرزندان گوهر هجراندیشا

گوهر خیراندیش و جمشید اسماعیل خانی متاهل و دارای سه فرزند هستند.

پسری به نام امید ساکن آلمان و دو دختر به نام‌های آزاده و آناهیتا که آزاده در ایران هستند و به بازیگری روی آورده‌اند، اما آناهیتا فرزند گوهر هجراندیش ساکن آمریکاست.

گوهر خیراندیش در جریان فیلمبرداری مجروح شد

گوهر خیراندیش یکی از بازیگرانی است که روی صحنه دچار جراحات مختلف شد و بارها روی صحنه با تصادف مواجه شد.

این بازیگر در ۳۰ مهر ۱۳۵۹ هنگام ایفای نقش در فیلم «آذر، شهدات، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افکامی بر اثر تصادف مجروح و دچار شکستگی سر و استخوان ترقوه شد.

سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم دیگر سریالی بود که گوهر خیراندیش روی صحنه مجروح شد. این هنرمند در 23 فروردین 1396 روی صحنه سریال از دیوار تا دیوار از ناحیه مچ پا دچار سانحه شد که بر اثر آن تاندون پایش شکست و مجبور به جراحی شد.

گوهر خیراندیش

بازیگر گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش از سال 1349 در تئاتر شیراز شروع به کار کرد و پس از مهاجرت به تهران فعالیت خود را در تهران ادامه داد و در سال 1365 با فیلم روز انتظار اصغر هاشمی به فعالیت در سینما پرداخت.

سریال آینه در سال 1364 اولین تجربه بازیگری گوهر خیراندیش در تلویزیون بود.

ماجرای ازدواج دختر گوهر خیراندیش با علی کریمی

بسیاری از صفحات زرد اینستاگرام از ازدواج علی کریمی با دختر گوهر خیراندیش خبر دادند که کذب محض است. خیراندیش دو دختر دارد که هر دو متاهل هستند.

بیشتر بخوانید  استعلام قیمت و محاسبه نرخ بیمه ثالث + خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث در کمتر از سه دقیقه


دیدگاهتان را بنویسید