مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سفر به ۱۱ شهر همچنان ممنوع است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اجرای محدودیت‌های تردد کرونایی در سفر به ۱۱ شهر قرمز و نارنجی خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس رنگ‎بندی جدید کرونایی وزارت بهداشت، تهران و ۱۴ مرکز استان دیگر در وضعیت آبی کرونا قرار گرفتند.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: براین اساس هم ‎اکنون ۲ شهرستان قرمز، ۹ شهرستان نارنجی،۱۵۳ شهرستان زرد و ۲۸۴ شهرستان آبی بوده و طبق مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد کرونایی در سفر به شهرهای قرمز و نارنجی وجود دارد.

 وی گفت: خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیر بومی به این دسته از شهرها دارای محدودیت بوده و سفر به شهر قرمز جریمه یک میلیون تومانی و به شهر نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی را در بر خواهد داشت.

جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص سفر تهرانی‌ها اعلام کرد: با توجه به اینکه تهران در شرایط آبی کرونایی قرار دارد سفر به شهرهای زرد و آبی برای پایتخت نشینان هیچ منعی ندارد اما برای سفر ضروری به شهرهایی که در محدوده قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارد باید از فرمانداری مجوز تردد اخذ کنند تا جریمه نشوند.

 وی با بیان اینکه ماموران گشتی پلیس راه و راهور ناجا برای مدیریت و تسهیل در تردد در جاده‌های کشور حضور دارند اظهار داشت: علاوه بر مأموران، دوربین های هوشمند جاده‌ای نیز رانندگان متخلف و ترددهای غیرمجاز را اعمال قانون و جریمه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  «خصوصی‌سازی» در رابطه با انقلاب‌های دگرگون‌کننده بررسی می‌شود

 سردار حسینی با توجه به وضعیت بارندگی در جاده‌ها از رانندگان درخواست کرد که حتماً قبل از سفر از وضعیت راهها اطلاع حاصل کرده و خود را برای رانندگی در شرایط بارش و لغزندگی آماده کرده و علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان از سلامت خودرو، بخاری و برف پاک‌کن خودرو با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه تردد کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *