سفری فراموش نشدنی به جنوب ایران را تجربه کنید


برای سفر به جنوب، داشتن یک راهنمای کامل گردشگری بیش از هر چیز دیگری مهم است. در این مقاله نکات مفید و کاربردی در مورد سفر به جنوب را به شما می گوییم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

معمولا شلوغ ترین فصل سال برای سفر به جزایر جنوبی ایران نیمه اول بهار یعنی از تعطیلات نوروز تا اواسط اردیبهشت است. از اواخر اردیبهشت ماه هوای این منطقه گرمتر می شود و این گرما تا پایان تابستان ادامه دارد. تنها کسانی که در تابستان به جزایری مانند کیش سفر می کنند قصد شرکت در جشنواره های تابستانی این جزیره را دارند. از اواخر مهر تا پایان زمستان نیز زمان مناسبی برای سفر به جنوب است. البته معمولا برای این فصل سفر به جنوب هزینه بیشتری دارد.

شما می توانید برای خرید پرواز کیش تهران با اسنپ تریپ به سایت او سر بزنید

چگونه به جنوب برویم؟

اگر ساکن نیمه جنوبی کشور هستید و از این شهرها دور نیستید، بهتر است با اتوبوس یا قطار به بندرعباس برسید و از آنجا با کشتی های مخصوص به کیش یا کشم بروید. البته می توانید با ماشین شخصی به بندرعباس بروید و با قایق به کشما یا کیشا بروید. اگر در نیمه جنوبی ایران زندگی می کنید، بهتر است مستقیماً با هواپیما به این جزایر بروید.

به خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ برای قیمت مناسب به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کنید.

کجا نگاه کنیم؟

کیش و کشم آنقدر دیدنی دارند که می توانید چندین بار به این جزایر جنوبی سفر کنید و همچنان از گشت و گذار در آنها لذت ببرید. اگر به کشم رفتید از جزیره کروکودیل در جزیره دیدن کنید یا به جنگل زیبای حرا بروید و با قایق از منظره زیبا لذت ببرید. از دیگر دیدنی های این جزیره می توان به قلعه پرتقال و همچنین دره ستاره ها و دریای چاهکوه اشاره کرد. اگر به کیش می روید، باید فعالیت های آبی مختلفی مانند پاراسلینگ، جت اسکی و قایق سواری را تجربه کنید، از جاذبه های تاریخی مانند شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره دیدن کنید و از جاذبه های مختلف مانند باغ پرندگان و پارک دلفین ها دیدن کنید. . .

بیشتر بخوانید  ۲۵ نکته مهم برای گرفتن بورسیه تحصیلی ارشد و دکترا

با هواپیما به جنوب سفر کنید

هر زمان که خواستید با خرید بلیط هواپیما به جزایر جنوبی ایران سفر کنید کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید و در قسمت پرواز داخلی مبدا، مقصد و تاریخ پرواز مورد نظر را وارد کنید. سپس اسنپ تریپ لیستی از بلیط های موجود را به شما نشان می دهد که می توانید از آن بلیط هواپیما بخرید و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید. شما همچنین می توانید برای خرید بلیط هواپیما تبریز-تهران اسنپ تریپ همچنین از طریق سایت یا اپلیکیشن ثبت نام کنید.


دیدگاهتان را بنویسید