سفرهای اخیر صف واکسن کرونا را فقط در قزوین ترک کرده است



ماریام بیدام روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: گزارش برخی از مراکز واکسیناسیون دیروز (پنجشنبه) حاکی است که فقط 40 شهروند قزوینی شب گذشته و در سایر مواقع به منطقه واکسیناسیون از قبل تعیین شده مراجعه کرده اند. در طول روز هیچ نامزدی به این مرکز ارجاع داده نمی شود.

وی تأکید کرد که در تعطیلات گذشته ، مسافرت شهروندان به خارج از استان تعداد صف واکسیناسیون را کاهش داده است ، در شرایطی که جامعه با اوج پنجم شیوع ویروس کرونا مبارزه می کند و نوع جهش یافته آن ، Delta نام دارد ، عوارض شدید ما انتظار داشتیم که عموم مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و از ویروس به دلیل این مشکل جلوگیری کنند.

به گفته بیدخام ، این نوع رفتار اجتماعی نشان می دهد که جامعه هنوز درک واقعی و عمیقی از خطرات بیماری کووید 19 درک نکرده است و سیاست های بهداشتی باید با دقت بیشتری اجرا و در سطح جامعه تنظیم شود.

این مقام مسئول بر رعایت زمان و زمان مراجعه شهروندان برای واکسیناسیون تأکید کرد و یادآور شد: پس از تعطیلات انتظار می رود با جمعیتی از شهروندان برای واکسیناسیون روبرو شویم به همین دلیل از مردم خواسته می شود طبق زمان اعلام شده برای واکسیناسیون مراجعه کنند و روز

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان قزوین اظهار داشت: پیشنهاد می شود کادر پزشکی مراکز واکسیناسیون را افزایش دهند تا تعداد افراد واکسن کرونر را کاهش دهند و دانشگاه فرهنگیان و بیمارستان ارتش در قزوین را برای مراجعه کنندگان به مرکز نمایشگاه های بین المللی تأسیس کنند. .

بیشتر بخوانید  اولیانوف: غرب با ابتکارهای روسیه برای عدم استقرار سلاح در فضا مخالفت می‌کند

بیدام افزود: ما از شهروندان قزوینی می خواهیم فقط در ساعات اعلام شده از ویروس کرونا دیدن کنند و از ازدحام جمعیت و بازدید از مکان های خاص خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید