سعی می کنیم جام را از فردا برداریم / در موقعیت خوبی بودیم – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرفرهاد مجیدی ، سرمربی تیم استقلال پس از بازی با سپاهان در نشست خبری گفت: بازی بسیار خوب و با کیفیتی بین استقلال و سپاهان رخ داد و هر دو تیم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند که سپاهان از موقعیت های خود بهتر است. . ما کمی خوش شانس نبودیم و اگر خوش شانس تر بودیم ، می توانستیم برنده شویم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: با توجه به اینکه سه شنبه بازی مهمی برای جام حذفی داریم ، من از 5 شیفت استفاده کردم و به برخی بازیکنان مانند ارسلان و ریگا استراحت دادم تا 90 دقیقه بازی نکنند و برای دیدار سه شنبه آماده باشند ؛ من سعی کردم تیم را طوری تنظیم کنم که بازیکنان بیشتری بتوانند بازی کنند و تعویض های ما خوب بود. ما در نیمه دوم موقعیت خوبی ایجاد کردیم ، اما بدشانس بودیم و موقعیت های ما به گل نرسید.

مجیدی گفت: در این بازی ، به هر نتیجه ای که نیاز داشتیم ، باز هم از همان روش استفاده کردم. یعنی من از بازیکنان اصلی شروع کردم و در طول بازی از دیگران استفاده کردم. استراتژی ما این بود که همه بازی کنند.

وی با اشاره به دیدار این تیم مقابل گل گهر در جام حذفی گفت: تمام تلاش خود را روی جام حذفی متمرکز می کنیم تا بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم و با پیروزی در این دیدار مهم به فینال جام حذفی برسیم.

بیشتر بخوانید  عکسی از کمک رسانی ارتش به مردم سیستان در واکنش به گریه های یک دختربچه

دیدگاهتان را بنویسید