سطح سواد سلامت در جامعه پایین است / کار بهزیستی را باید کار سخت و مضر دانست – اخبار قزوین


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب قزوینفاطمه محمدبیگی ظهر امروز در نشست با مدیران و کارکنان اداره کل رفاه اجتماعی اظهار داشت: متأسفانه سطح سواد سلامت در جامعه ما پایین است و باید با آموزش و کار در رسانه ها این سطح سواد افزایش یابد که تا به امروز مورد غفلت واقع شده است “.

وی با اشاره به اهمیت کار رفاهی با کیفیت افزود: کیفیت خدمات اجتماعی در استان قزوین نیاز به ارتقا دارد و از طرف دیگر کار مراقبت اجتماعی را باید کاری سخت و زیان آور قلمداد کرد و کارمندان آن را که اصلی ترین کار هستند ، دانست. مدافعان حقوق خانواده ، آنها باید بیشتر حمایت شوند.

محمد بیگی ادامه داد: با توجه به اینکه در سازمان اجتماعی برای ارتقا the کیفیت خدمات با ارائه دهندگان خدمات و دریافت کنندگان خدمات روبرو هستیم ، باید از هر ارائه دهنده خدمات و دریافت کنندگان خدمات به دو روش مختلف حمایت شود ، به طوری که مددکاران اجتماعی به ادامه کار تشویق می شوند نوع دوست ، خدمات و افراد آسیب پذیر درگیر هستند. “تحت درمان و توانبخشی قرار بگیرید.

نیاز به سرمایه گذاری بیشتر سازمان اجتماعی در زمینه پیشگیری

نایب رئیس کمیته حمایت از جوانان و خانواده مجلس در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم سرمایه گذاری بیشتر سازمان کمک های اجتماعی در زمینه پیشگیری تأکید کرد و گفت: “ما باید از تولید آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم منبع ، که هزینه آن بسیار کمتر از پرداختن به مشکلات است. “اجتماعی مانند اعتیاد است.

بیشتر بخوانید  چهار بیمار کوید 19 بیمار در بیمارستانهای خراسان شمالی درگذشتند

محمد بیجی در ادامه به حمایت زیاد مجلس یازدهم از سازمان بهزیستی اشاره کرد و افزود: علی رغم حمایت تخصصی دو کمیسیون بهداشت و پزشکی از طرح های اجتماعی ، این پروژه ها علنی شد و مورد استقبال نمایندگان مجلس قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به آغاز کار دولت سیزدهم در روزهای آینده خاطرنشان کرد: شهرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دادگستری امید بیشتری برای افزایش اقدامات پیشگیرانه اجتماعی به ما می دهد و اطمینان داریم که احیای حقوق عمومی و محرومیت در قالب جهادی برنامه ها سریعتر و جدی تر خواهند بود و در دولت بعدی دنبال می شوند.

محمد بیجی تهیه وام مسکن و تسهیلات تشویقی برای خانواده ها برای زایمان را از اقدامات مهم مجلس یازدهم عنوان کرد و یادآور شد: مجلس همچنین بودجه پزشکی را برای کمک به زوجین نابارور افزایش می دهد و از سازمان اجتماعی برای گسترش خدمات خود به شدت حمایت می کند.

نبود اردوگاه ماده 16 برای ساماندهی معتادان

در این جلسه مدیرکل شکوفایی استان قزوین نبود اردوگاه ماده 16 در استان قزوین را بزرگترین مشکل بهزیستی در اعتیاد به مواد مخدر دانست و گفت: برای جلوگیری از آزادی معتادان در جامعه ، به ماده 16 برای فعالیت در یک مرکز بزرگ معتادان را توانبخشی و آموزش می دهد.

علیرضا وارثی همچنین به پرداخت 26 درصد حق بیمه به کارفرمایان توسط بهزیستی اشاره کرد و افزود: در همین راستا یکی از کارخانه های بزرگ ما 3 میلیارد تن حق بیمه از سازمان کمک های اجتماعی دریافت کرده و این حمایت از هر شرکت یا کارخانه ای است. . “دیگری آماده استخدام افراد معلول است.

بیشتر بخوانید  مرگ مشکوک شاخ مجازی | جسد جوان 30 ساله در حاشیه شهر پیدا شد!

وی ادامه داد: “ساماندهی بهزیستی در برخی بخشها ، به ویژه اورژانس های اجتماعی و مقابله با آسیب های اجتماعی غیر از اعتیاد ، نیز به بودجه های زیادی احتیاج دارد و تنوع وظایف کمک های اجتماعی نیازمند اعتبارات این سیستم به صورت گسترده تر است. قانون برای بودجه تا مدیران بتوانند نقش خود را بصورت آنلاین بازی کنند. “قبل از اینکه به درستی با آسیب ها مقابله کنیم.

انتهای پیام / z

دیدگاهتان را بنویسید