سطح انطباق با پروتکل های بهداشتی در استان همدان زیر 10٪ است



به گزارش ایرنا ، “رشید حیدری مقدم” روز شنبه در ستاد تاج در استان همدان افزود: در مطالعه و بازدید از سایت ها از مناطق گردشگری همدان از جمله گذرگاه های گنجامه و بلوار ارم ، نشان دادن ازدحام جمعیت ، ترافیک شدید و استقرار خانواده در آن مناطق. کمترین توجه به اصل فاصله اجتماعی می شود و استفاده از ماسک برای محافظت شخصی در برابر ویروس کرونا کمتر از 10٪ است.

وی با بیان اینکه علی رغم ویروس جهش یافته جدید ، این وضعیت در شرایط فعلی اپیدمی کرونا بسیار نگران کننده است ، افزود: مشاهدات میدانی در مورد فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک ، به ویژه در حومه و استراحتگاه های استان همدان البته سطح مطابقت با پروتکل های بهداشتی در سطح استان قابل قبول است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شاخص عفونت کرونر در این استان که قبل از تشکیل موج جدید در کشور زیر یک بود ، اکنون به 1.2 رسیده است که این نیز یک روند نگران کننده است.

حیدری مقدم ادامه داد: آخرین آمار و اطلاعات افزایش تعداد بیماران مثبت و سرپایی در استان همدان را نشان می دهد ، به طوری که تعداد بستری های مثبت در 24 ساعت گذشته از 70 و تعداد بیماران سرپایی مثبت 223 است. .

وی با بیان اینکه 547 بیمار کرونر در حال حاضر در بیمارستان های استان همدان بستری هستند ، افزود: تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به بخش اورژانس بیمارستان های استان با مشکوک به علائم تنفسی شرایین کرونر در 24 ساعت گذشته 575 نفر بود که در این مدت 2 نفر فوت کردند.

بیشتر بخوانید  افزایش 30 درصدی بیماران کرونر در اهواز / واکسیناسیون رانندگان تاکسی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: بررسی شیوع طی هفته گذشته نشان می دهد 33 درصد بیماران به دلیل درگیری جامعه و 66 درصد به دلیل تماس داخلی و خوابگاه ها به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وی گفت: تاکنون 166 هزار و 371 دوز واکسن در استان همدان تزریق شده است و اکنون فراخوانی برای تزریق واکسن برای افراد 60 تا 70 ساله با 111 هزار نفر جمعیت در استان صادر شده است.

وی تعداد افراد بالای 18 سال در استان همدان را یک میلیون و 180 هزار نفر اعلام کرد و خواستار افزایش تعداد واکسن و مراکز توزیع در سالن قرآن ، ورزشگاه قدس ، باشگاه کارگران همدان ، آموزشگاه فنی و حرفه ای نهاوند و ورزشگاه شهید امید. فر “تویسرکان برای سرعت بخشیدن به روند تزریق واکسن تاج.

همدان معاون عملیات فرماندهی انتظامی نیز در این نشست گفت: هفته گذشته علی رغم اولویت پلیس برای اخطارهای شفاهی و توجیهی ، 2 هزار و 862 دستگاه خودرو به دلیل نقض محدودیت های ترافیکی شبانه 200 هزار تن جریمه شدند.

سرهنگ “حمیدرضا سعیدزاده” افزود: همچنین 2.09 خودرو با 500 هزار تن جریمه نقدی و 172 خودرو با 1 میلیون تن جریمه برای ورود به شهرهای نارنجی جریمه شدند.

وی گفت: همچنین با ارائه 9 هزار و 683 اخطار شفاهی به رانندگان وسایل نقلیه غیربومی ، مسئولان راهور از ورود 476 وسیله نقلیه غیربومی به استان همدان جلوگیری کردند.

به گزارش ایرنا ، از 10 شهر استان همدان ، سه شهر به رنگ قرمز (کبودرآهنگ ، ملایر ، نهاوند) ، 5 شهر به رنگ نارنجی (همدان ، تویسرکان ، اسدآباد ، رزن ، درگازین) و 2 شهر (فامنین و بهار) است. همچنین در دولت هستند. تاج زرد.

بیشتر بخوانید  استایل جدید و ژست های عجیب نازنین بیاتی پربازدید شد+ فیلم

دیدگاهتان را بنویسید