مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سریال نوستالژیک ماه رمضان از دهه شصت تا …. !!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


برخی از سریال های رمضانی بیش از سریال های دیگر مورد توجه قرار گرفته اند و تبدیل به سریال های دائمی شده اند که در ادامه شما را با آنها آشنا می کنیم.


سریال ماه رمضان

خانه دوش یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران است. بازیگران این سریال حمید لولایی، رضا عطاران، غلامحسین لطفی، علی صادقی، مریم امیرجلالی، آناهیتا همتی، فلور نظری و بهنوش بختیاری هستند. این سریال در ماه رمضان سال ۱۳۸۳ از سایت شبکه سه سیما پخش شد و همچنین در سال های ۱۳۸۹ و ۱۳۸۸ از تلویزیون ایران بازپخش شد.


سریال ماه رمضان

سریال تلویزیونی به کارگردانی رامبد جوان که در ماه مبارک رمضان سال 1380 از شبکه سه سیما پخش شد، ناپدید شد. همچنین این سریال در ماه رمضان سال 1388 از شبکه آی فیلم بازپخش شد. اگرچه این اولین سریال مناسبتی نیست، اما یکی از شاخص ترین و موفق ترین سریال هاست که بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهش های صدا و سیما همچنان پرمخاطب ترین سریال مناسبتی در نزد مردم است. علاوه بر این تیتراژ این سریال با صدای مجید اکشابی باعث شهرت و تثبیت او در موسیقی پاپ به ویژه در تیتراژ شد.


سریال ماه رمضان

متهم فراری یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی است که برای اولین بار در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ در ۲۶ قسمت از شبکه سه پخش شد.


سریال ماه رمضان

او یک فرشته بود یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی علیرضا افکامی است که در ماه رمضان 1384 از شبکه دو پخش شد. او فرشته ای در ژانر جدید تلویزیون ایران به نام ماورایی بود.

بیشتر بخوانید  آیا تعطیلات چهارشنبه 4 اردیبهشت مشخص است؟


سریال ماه رمضان

صاحبدلان نام مجموعه تلویزیونی است که در مهرماه ۱۳۸۵ از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.


سریال ماه رمضان

میوه ممنوعه مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسن فاطی محصول سال 1386 این مجموعه تلویزیونی برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه دو ساخته شده است.

موسیقی متن این مجموعه تلویزیونی توسط احسان خواجه امیری ساخته و صداگذاری شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.


سریال ماه رمضان

شکرانه یک سریال تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی محمد هادی کریمی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور است که در ماه رمضان ۱۳۸۶ از شبکه پنج پخش شد.


سریال ماه رمضان

مثل هیچ سریال ایرانی به کارگردانی عبدالحسن که برای پخش در ماه رمضان 1387 ساخته شد، ضبط شد.احسان خواجه امیری موسیقی متن و خواننده عناوین میانی و پایانی این مجموعه تلویزیونی است.


سریال ماه رمضان

مجروح نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و نویسندگی سعید نعمت الله است که برای پخش از شبکه سه تولید شده است.این سریال به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در 30 قسمت 35 دقیقه ای تولید و در ماه مبارک رمضان پخش شد. 1389. ثریا قاسمی و امین تارک بازیگران این سریال هستند.


سریال ماه رمضان


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *