سریال نوروزی سیما در سال 1393 + تصاویر


سریال تلویزیونی سال نو

سریال های نوروزی معمولا یکی از پربیننده ترین سریال ها هستند. به همین دلیل سازندگان و کارگردانان سریال تلاش می کنند تا از بهترین کیفیت در این سریال ها استفاده کنند که بتواند رضایت بینندگان را جلب کند. امسال نیز مانند سال های گذشته شبکه های مختلفی در حال تهیه این سریال ها هستند که در آن می توانید با خلاصه داستان و نحوه ارائه بازیگران و عوامل سریال نوروز 93 آشنا شوید.

شبکه یک سیما – پایتخت 3 – به کارگردانی سیروس مقدم

سریال نوروزی سیما در سال 1393 + تصاویر

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فغانی اصل و علیرضا خمسه بازیگران اصلی این سریال هستند.
همچنین هنرمندانی چون مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و جمعی از بازیگران تئاتر به عنوان بازیگر مهمان در این قطعه حضور داشته اند.

در خلاصه داستان سری سوم «پایتخت» آمده است: در شب عروسی ارسطو، اتفاقی رخ می دهد که ناگی چند ماهی است که بیکار است، ناراحت و افسرده می شود. او با تشویق خانواده‌اش در جوانی به کشتی روی می‌آورد و وارد مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌شود، اما در طول کشتی، ماجرایی پیش می‌آید که ناجا و خانواده‌اش را وارد ماجراجویی‌های جدیدتری می‌کند.

به شبکه سیما – خوب، بد، زشت – به کارگردانی منوجر هادی

سریال نوروزی سیما در سال 1393 + تصاویر

در خلاصه داستان این سریال «خوب، بد، زشت» آمده است که بهادر فرزند شیطان پرخاشگر و بیش فعالی است که ناخواسته مرتکب بدی هایی شده که باعث رنجش خانواده و اهالی محل شده است. در نهایت بهادر به خاطر این بدی ها زندانی می شود.
اما داستان از جایی شروع می شود که بهادر عاشق دختری باوقار و تحصیل کرده (دکتر) شد.

بیشتر بخوانید  سوت وحشتناک آقای شهردار در برنامه مستقیم تلویزیون در مورد متروپل!!!

بازیگران: امین حیایی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، محمد کاسبی، مهدی سلوکی، نیلوفر خوش خلق، سوسن پرور، حسین محب اهری و ….

شبکه سه سیما – روزهای بد در به در – به کارگردانی سعید آقاخانی

سریال نوروزی سیما در سال 1393 + تصاویر

فیلم «روزهای بد در خانه» ساخته برزو نیک‌نژاد مضمونی طنز دارد و داستان اردشیر سرایدار مدرسه‌ای است که قصد دارد در شب عید مدرسه عروسی پسرش را با خانواده برگزار کند، اما ناگهان حکم بازنشستگی او می‌رسد. خانواده نیز باید مدرسه را تخلیه کنند که این امر برنامه ریزی خانواده را مختل می کند، اما همه با هم متحد می شوند تا بر مشکلات غلبه کنند و مراسم را برگزار کنند.
بازیگران: هومن برق نورد، بیژن بنفشه خواه، مریم امیرجلالی، مهران رجبی، مهرناز بیات، محمدرضا شیرخانلو، لاچین دربندی، غلامرضا نیکخواه، امیررضا میرآقا، شیما سلیمی، حامد اخباری و سعدیا جلالی پور.

شبکه تهران – ما فرشته نیستیم – کارگردان: فلورا سام

سریال نوروزی سیما در سال 1393 + تصاویر

بازیگران: محمدرضا شریفی، گوهر خیراندیش، علی صادقی، برزو ارجمند، غلامحسین لطفی، نادر سلیمانی و داریوش موفق بازیگران اصلی این سریال هستند.

خلاصه داستان: شریفی نیا که نامش در سریال منصور است و خواهرش پری با بازی خیراندیش دو تن از این زندانیان هستند. اما صادقی در نقش سعید، زندانی دیگری که در ایام عید به مرخصی می آید نیز بازی می کند. برزو ارجمند نیز نقش چهارمین زندانی را بازی می کند که نامش در سریال مجید است. نادر سلیمانی و داریوش موفق نیز نقش افرادی را بازی می کنند که اتفاقاتی را می آفرینند که باعث می شود چهار زندانی دور هم جمع شوند و رویدادها را شکل دهند.

بیشتر بخوانید  ترور قاسم سلیمانی و انیمیشن انتقام سنگین دونالد ترامپ

آریا پیک


دیدگاهتان را بنویسید