سرویس جهاد برای مردم تعطیل نیست / اجرای طرح شهید سلیمانی و آبرسانی روستاهای اصلاندوز


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل ، در روزهایی که کشور تحت تأثیر موج پنجم ویروس شیطانی قرار گرفت ویروس کرونا با وجود تعطیلی روز پنجشنبه ، مقامات شهری و گروه های جهادی در اصلاندوس کار و خدمات جهادی ها را برای مردم در اولویت قرار می دهند.

حسین حسین زاده فرمانده سپاه عشایر اصلاندوز امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصلاندوز اظهار داشت: طرح پنجم شهید حاج قاسم سلیمانی برای ریشه کن سازی ویروس رسوا کرونا و مقابله با موج جدید بیماری در این شهرستان اجرا می شود. .

وی با تشکر از ستاد پیشگیری کرونا و گروه های جهادی بسیج سازندگی شهرستان برای رفع محرومیت هایی که در مبارزه با کرونا بیشتر دیده می شود ، افزود: در این مرحله 3000 ماسک رایگان بین مردم توزیع شده است.

حرکت تأمین آب روستاها

اصلاندوز ، فرمانده سپاه عشایر نیز با همکاری بخش های آب و فاضلاب قبیله ای ، شهرداری و سپاه استان از ارسال چهار مخزن آب به روستاها برای کاهش مشکلات آب آشامیدنی مردم خبر داد.

حسین زاده ، با اشاره به جلسه هماهنگی مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی و جنبش آب روستا گفت: در این جلسه اعضای ستاد پیشگیری از ویروس کرونا بر همکاری و مساعدت در ایجاد رفاه و کاهش مشکلات مردم تأکید کردند.

انتهای پیام / 3463 /


بیشتر بخوانید  حدیث درباره رباخواری | ربا در احادیث و روایات اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید