مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سرهنگ میرزایی در تهران برکنار شد؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سایت پلیس گزارش داد که اخبار مبنی بر انتقال یا برکناری سرهنگ میرزایی در پلیس امنیت عمومی صحت ندارد.

پایگاه خبری پلیس گزارش داد که در روزهای اخیر شاهد فضاسازی گسترده دشمنان و افراد فرصت طلب در فضای مجازی برای برهم زدن امنیت و آرامش روانی جامعه بوده ایم. لذا اعلام می‌کنیم اخبار مربوط به انتقال یا برکناری سرهنگ میرزایی در پلیس امنیت عمومی صحت ندارد.

تکذیب این خبر در حالی است که سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره برکناری یا عدم برکناری سرهنگ میرزایی، سکوت اختیار کرد و خواستار طرح سوالات بیشتر شد.

ساعتی پس از قوت گرفتن این گمانه زنی ها، مرکز اطلاع رسانی پلیس در گفت و گو با برخی خبرگزاری ها این خبر را تکذیب نکرد و صرفا مدعی شد که در خصوص این خبر چیزی به مرکز ابلاغ نشده است.

این سکوت باعث گمانه زنی های بیشتری در مورد تایید این خبر شد تا جایی که برخی رسانه ها اسامی جایگزین رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران را منتشر کردند.

هرچند پایگاه خبری پلیس به عنوان مهم ترین منبع خبری فرجا خبر این انتقال را تکذیب کرد اما باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده فرماندهان فرجا چه تصمیمی خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید  چهارشنبه سوری یوسف تیموری | بزن و برقص یوسف تیموری در شب چهارشنبه سوری با فوتبالیست ها
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *