مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سرنوشت عجیب و تلخ بازیگران سریال نرگس!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نرگس نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس موگاداما است که در تابستان ۱۳۸۵ از شبکه ۳ سیما پخش شد. نقش اصلی این سریال را پوپک گلدره بازی می کرد که در اواسط بازی بر اثر سانحه رانندگی به کما رفت و پس از 8 ماه جان باخت. نقش او را ستاره اسکندریه ادامه داد.


سرنوشت عجیب و تلخ بازیگران سریال نرگس!

نرگس و نسرین دو خواهر هستند که پدرشان را از دست داده اند و با مادرشان زندگی می کنند. نسرین دختر ناسازگاری است که قصد ازدواج با بهروز را دارد. شوکت پدر بهروز مردی ثروتمند و سرکوبگر و مخالف ازدواج است. بهروز و نسرین با همه مشکلات و موانع در ایران در حال ازدواج هستند و با مشکلات زیادی که شوکت برای آنها به وجود آورده است روبرو هستند.


سرنوشت عجیب و تلخ بازیگران سریال نرگس!

نرگس که از ابتدا مخالف ازدواج نسرینا با بهروز بوده، در مقابل شوکت و خانواده اش مقاومت می کند و شوکت نیز به تلافی، برای نامزد نرگس، احسان، مشکلات زیادی ایجاد می کند و بهروز را به بهانه برقراری ارتباط تجاری با برادرش به خارج از کشور می فرستد. .


سرنوشت عجیب و تلخ بازیگران سریال نرگس!

بهروز از نسرین طلاق می گیرد و با دختر عمویش در خارج از کشور ازدواج می کند و نسرین دخترش بهار را به تنهایی بزرگ می کند. پس از چند سال بهروز به ایران بازمی گردد و به اصرار خانواده به دیدن نسرین و بهار می رود.


سرنوشت عجیب و تلخ بازیگران سریال نرگس!

شوکت وقتی متوجه می شود که بهروز به دلیل انحرافات اخلاقی از پسر عمویش جدا شده و احتمالاً مبتلا به ایدز است، سکته می کند و فلج می شود. بهروز پس از اطمینان از سلامت جسمانی خود تصمیم می گیرد زندگی جدیدی را با نسرین آغاز کند. نرگس نیز با احسان ازدواج می کند و بهروز و نسرین افراد بی تجربه سابق نیستند.

بیشتر بخوانید  حلقه لبخند..!! سری 50


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *