سرنوشت تلخ دختر عاشق در کنسرت رضا صادقی



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: رضا صادقی خواننده سرشناس ایرانی در 4 مرداد 1358 به دنیا آمد. رضا صادقی در بندرعباس به دنیا آمد. همسر رضا صادقی او در آلمان زندگی می کرد و پس از ازدواج در تهران زندگی می کند. رضا صادقی، این خواننده پاپ همزمان با جشن کریسمس، در تاریخ 25 دسامبر (4 آذر) در استانبول کنسرت برگزار می کند. رضا صادقی نوشت: اصولا من آدم حسودی نبودم و نیستم. اما من به حال خوب و محبت اون شخص حسودی می کردم، بارها دیدمش و حسودی کردم. دختری که در کنسرت رضا صادقی گریه کرد با رضا صادقی عکس یادگاری گرفت که در اینجا مشاهده می کنید.

رضا صادقی

عنوان اصلی: رضا صادقی

نام مستعار: شاه سیاه

متولد: 4 مرداد 1358

ملیت ایرانی

سبک(ها): موسیقی پاپ ایرانی

ساز(ها): گیتار، پیانو، کیبورد

فرزندان: دو دختر به نام های تیارا و ویانا

رضا صادقی (زادهٔ ۴ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس) خواننده، آهنگساز و ترانه سرای موسیقی پاپ است. رضا صادقی در بیشتر آثارش ترانه سرایی و آهنگسازی خود را بر عهده دارد و در ترانه های بندری خود از ساخته های ابراهیم منصفی و محمدعلی کاویدل استفاده کرده است.

تلاوت قرآن را زمزمه آغاز کرد و ورودش به موسیقی به طور اتفاقی در سن 16 سالگی اتفاق افتاد. پس از آشنایی با سبک های مختلف تصمیم به ابداع روشی به نام خود گرفت و اولین تجربه موسیقی خود را با نام آلبوم راز عشق در سال ۱۳۷۲ ارائه کرد.

بیشتر بخوانید  فرمانده کل ارتش:ارتش با قدرت در مقابل هر نوع از تهدیدات ایستادگی می کند

پس از آن با گروه هنری کیمیا شروع به همکاری کرد و آلبوم های گل لاله، رویا شیرین، مستانه و دیوانه را ارائه کرد. مدتی بعد برای ترفیع به تهران آمد.

رضا صادقی

فعالیت هنری رضا صادقی

رضا صادقی در بیشتر آثارش خودش آهنگ می‌ساخت و آهنگسازی می‌کرد و در ترانه‌های بندری‌اش از ساخته‌های ابراهیم منصفی و محمدعلی کاویدل استفاده می‌کرد.

زندگی شخصی رضا صادقی

اصلش اهل روستای کاریان از توابع شهرستان میناب در استان هرمزگان است.[۱] چهارم مرداد 1358 در شهرک شیرعول بندرعباس به دنیا آمد. رضا صادقی بر اثر تزریق اشتباه فلج شد. با تلاش های درمانی، تمام بدن او به جز پاهایش به حرکت بازگشت.

علاقه او به هنرمندانی چون چشم آذر و بابک بیات باعث تأثیر آنها بر آثار او شد. همچنین در برخی از آثار خود از اشعار مهدی اخوان الطلیحی و سهراب سپهری استفاده کرده است.

او در عرصه شعر و ادب فعال است و به شاعرانی چون اخوان تهعلی، حافظ، مولانا، سهراب سپهری، شاملو علاقه دارد.

صادقی در سال ۱۳۷۵ اثر گل لاله را ارائه کرد که به نوعی با کارهای قبلی خود متفاوت بود. در سال 1376 بندر گامید، 1377 مست و دیوانه، 1378 رویای شیرین و ده ثانیه به بازار موسیقی عرضه شد.

در سال 1380 کاست «دوستت دارم» را با گیتار به بازار عرضه کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

او 8 سال پیراهن مشکی پوشید و همه او را مشکی می شناختند تا اینکه در سال 2011 نوار هکایت مشکی پوش و یک سال بعد آلبوم مشکی رنگ اشکه را روانه بازار موسیقی کرد.

بیشتر بخوانید  آژیر قرمز در این استان به صدا درآمد؛ فعلا به این شهرها سفر نکنید

صادقی در سال 1384 اولین آلبوم رسمی خود را با نام «پیرهان مشکی» منتشر کرد و در سال 1386 آلبوم «وایسا دنیا» را منتشر کرد و توانست عنوان بهترین آهنگساز و خواننده را به خود اختصاص دهد.

رضا صادقی

فعالیت های حرفه ای رضا صادقی

اولین تجربه موسیقی او به آهنگ راز عشق در سال ۱۳۷۱ برمی گردد. او اولین آلبوم خود را با همین نام در سال ۱۳۷۲ عرضه کرد. پس از آن با گروه هنری کیمیا شروع به همکاری کرد و آلبوم های گل لاله، رویا شیرین، مستانه و دیوانه را منتشر کرد. او پس از آلبوم گل لاله به همکاری خود با گروه شیمیایی پایان داد و برای پیشبرد کارش به تهران آمد.

بیماری رضا صادقی:

در کودکی به دلیل سرماخوردگی او را نزد پزشک بردند که متاسفانه پرستار به اشتباه پنی سیلین را به اعصابش تزریق کرد و به همین دلیل تمام بدنش فلج شد اما پس از تلاش والدینش و در طول درمان تمام بدنش تمام شد. فقط ضعفش در زانوها ایجاد شد.

رضا صادقی

اجرای زنده و کنسرت رضا صادقی

رضا صادقی توانایی های استثنایی در زمینه اجرای زنده دارد و در طول فعالیت خود بیشترین تعداد کنسرت را در شهرهای مختلف ایران و جهان برگزار کرده است. او یکی از معدود خوانندگان ایرانی است که قبل از انتشار آلبوم رسمی به اجرای زنده پرداخت.

در سال های اخیر امید حاجیلی، علی ثابت، بهنام ابطحی و پویا نیک پور از جمله رهبران ارکستر رضا صادقی بوده اند. حالا رضا صادقی و بهنام ابطحی پس از مدتی وقفه همکاری خود را از سر گرفته اند و ابطحی اکنون رهبر ارکستر رضا صادقی به نام ارکستر مشکی پوشان است. نوازندگان بزرگی چون حسین شریفی، پیام تونی، مسعود همایونی، فاضل پیش در آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید  نوزاد عجول در قطار درود-اندیمشک به دنیا آمد! | تولد نوزاد عجول در قطار +تصویر

او در یک سال کنسرت های زیادی اجرا می کند که با استقبال زیادی روبرو می شود. رضا صادقی در کنسرتی دو جلسه ای در تالار وزارت کشور در تاریخ 15 شهریور 1393 آلبوم «فقط گوش کن» را برای اولین بار در بزرگترین سالن کشور اجرا کرد.


دیدگاهتان را بنویسید