سرنشین خودروی پژو 206 در محور زنجان – تبریز دچار آتش سوزی شد



سرهنگ مهدی میناهانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه در 63 کیلومتری لاین شمالی این بزرگراه رخ داده است که راننده خودرو قبل از آتش سوزی موفق به ترک ماشین شد اما تنها سرنشین آن یک زن بود “او در شعله های آتش گرفتار شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان اعزامی به محل حادثه علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون کشنده دانستند ، افزود: با فوت این زن تعداد مرگ و میرهای ناشی از تصادفات خارج از زنجان بر اساس آمار پلیس ، از ابتدای ژوئیه امسال (1-15 ژوئیه) به 12 نفر رسیده است.

میناهانی افزود: در حال حاضر تردد در مسیرهای ارتباطی این استان عادی و بدون دردسر است و از رانندگان خواسته می شود تا به قوانین و مقررات رانندگی توجه کرده و مسافت طولی را در نظر بگیرند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند و برای جلوگیری از هرگونه سرعت و شتاب و همچنین ادامه مسیر هنگام خستگی و خواب آلودگی.

وی یادآور شد: بر اساس آمار پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی زنجان ، تعداد کشته شدگان ناشی از حوادث رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان در سال 1999 به 208 نفر رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال 1998 با 19 درصد / 50 نفر / کاهش یافته است.

استان زنجان 5840 کیلومتر راه دارد که 200 کیلومتر آن بزرگراه ، 113 کیلومتر بزرگراه ، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

بیشتر بخوانید  بهشتی که باور نمی کنید در ایران وجود دارد! + ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید