سرمربی نفت مسجد سلیمان: عملکرد تیمم مقابل ذوب آهن جای سوال داشت



به گزارش ایرنا ، محمود فکری سه شنبه شب در یک نشست خبری پس از شکست تیمش از میهمان خود ذوب آهن اظهار داشت: در نیمه اول ما گل هایی زدیم که هیچ تیمی از مهد کودک آنها را به ثمر نرساند و به این راحتی فرصت حریف را نداد . “

وی افزود: در نیمه اول همه ما تلاش کردیم تا حریف برنده را از بازی خارج کنیم ، در حالی که در نیمه دوم می توانستیم همانند سالم بازی کنیم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: من از مردم به خاطر مشکلاتی که در فوتبال ما وجود دارد عذرخواهی می کنم و متأسفانه اراده ای برای جلوگیری از این اتفاقات وجود ندارد.

وی افزود: به هیچ وجه نمی توانم در مورد نیمه اول بازی صحبت کنم اما در نیمه دوم با نوبت کاری بازی برگشت و ما خوب بازی کردیم.

فکری اظهار داشت: خوشبختانه در نیمه دوم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و دو گل را جبران کردیم. اگرچه می توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم اما متأسفانه نیروهای ما در پشت صحنه فوتبال به همان مشکلات نرسیدند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من نمی توانم بپذیرم که بازیکنانم به ما اجازه دهند به راحتی گل بزنیم و به حریف فرصت بدهیم. من به خاطر پاکسازی فوتبال و مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می کنم و امیدوارم که دیگر هرگز شاهد چنین فوتبالی در کشورمان نباشیم.

فیکری گفت: “اگر در این شرایط آب و هوایی مهمان بودیم و بازیکنان ما با مشکل روبرو بودند ، این ممکن است قابل توجیه باشد ، اما ما که در این ساعت از شبانه روز زندگی می کنیم و تمرین می کنیم ، نباید چنین بازی کنیم.”

بیشتر بخوانید  سیستان و بلوچستان در محاصره طوفان شن و باران + فیلم

دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن که سه شنبه شب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی در ورزشگاه مسجد سلیمان برگزار شد با برتری 3 بر 2 ذوب آهن به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید