سرمربی فجر: بزرگترین نگرانی ما این است که در لیگ برتر میدان مناسبی نداریم



علی عسگر کلانتری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط نامساعد ورزشگاه پارس ، هم از نظر چمن و امکانات و هم رختکن ، بعید به نظر می رسد که سازمان لیگ اجازه برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه پارس را بدهد. “

کام طرفداران تلخ می شود

وی افزود: اگر نتوانیم ورزشگاه پارس و حافظی را برای مسابقات قهرمانی آماده کنیم ، طبق مقررات ، مسابقات لیگ برتر ما به استان های همجوار منتقل می شود که پس از هشت سال صعود به لیگ برتر هواداران را خوشحال می کند. “این تلخ خواهد بود.

کلانتری ادامه داد: با توجه به اینکه این فصل زمان فراوری چمن نیست ، به نظر نمی رسد ورزشگاه پارس بتواند قبل از شروع مسابقات آماده شود ، اما بهتر است ورزشگاه حافظیه آماده شود و سپس برای تعمیرات اساسی ورزشگاه پارس در نظر گرفته شود.

وی در مورد برنامه مسابقات لیگ برتر باشگاه فجر گفت: طی چند روز آینده جلسه ای با حضور پرسنل باشگاه فجر برگزار می شود تا حضور پررنگی در لیگ برتر برنامه ریزی شود.

سرمربی تیم فجر همچنین گفت: امکانات زمین تمرین تیم باید از نظر رختکن و دوش ایجاد شود.

ورزشگاه پارس بیش از 70 مشکل دارد

26 ژوئیه 1400 بود ، پس از بازدید مدیرکل ورزش و جوانان از ورزشگاه پارس ، به ایرنا گفت: شرکت توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان این پروژه بزرگ را اجرا می کند و باید مشکلات را حل کند زیرا بیش از 70 مورد وجود دارد مشکلات کوچک و مشترک است. تحویل استادیوم به مجموعه ما هنوز نهایی نشده است.

بیشتر بخوانید  ژامبون مرغ و قارچ خانگی: لذتی دلچسب و سالم برای سلامتی شما! | طرز تهیه ژامبون مرغ و قارچ +ویدیو

عباس حاجی زاده ادامه داد: وقتی کار در اداره کل را شروع کردم ، آنها فرم جلسه تحویل نهایی را آوردند ، اما من آن را امضا نکردم زیرا مشکلات توسط پیمانکار پروژه حل نشده بود.

وی در مورد روسازی این استادیوم گفت: “هم پیمانکار قبلی را جریمه کردیم و هم مبلغی را به وی پرداخت نکردیم ، زیرا شرایط روسازی ورزشگاه با انتقادات زیادی روبرو شد و ما پیمانکار را تغییر دادیم. در مارس 1999 ، تعمیر چمن آغاز شد ، اما سازمان لیگ فوتبال اجازه نداد بازی ها در ورزشگاه دستغیب برگزار شود ، بنابراین ما به ورزشگاه پارس رسیدیم و یک بازی و تمرین را روی زمین برگزار کردیم ، که باید استراحت کند ، و دوباره ناپدید شد.

وی گفت: پس از پایان لیگ دسته اول جلسه ای با حضور کارشناسان فنی برگزار خواهیم کرد تا در مورد نحوه ترمیم چمن تصمیم اساسی بگیریم.

خبرنگار ایرنا در تاریخ 5 تیرماه برای شناسایی مشکلات در ورزشگاه پارس بارها با حسن کریمی ، مدیر اجرایی توسعه و نگهداری این شرکت تماس تلفنی برقرار کرده است اما هیچ پاسخی دریافت نشده و حتی تاکنون پیامکی دریافت نشده است.

ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز (میانرود) که 22 سال پیش ساخته شده بود ، سرانجام در تاریخ 20 آوریل 1996 با حضور 800 میلیارد ریال بودجه از بودجه های ملی و استانی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد. .

بیست و یکمین دوره مسابقات فوتبال در لیگ برتر قرار بود در اکتبر 1400 با حضور 16 تیم آغاز شود.

بیشتر بخوانید  شگفت انگیزترین هدیه روز معلم 12 اردیبهشت 1402

هواداران فجر شهید سپاشی شیراز و تهران موفق به کسب عنوان های قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ دسته اول لیگ برتر بیست و یکم شدند.

با صعود تیم فجر در لیگ برتر ، پس از هشت سال موجی از شادی و خوشحالی در قلب هواداران فوتبال فارس ایجاد شد و آنها از بازگشت تیم های استقلال و پرسپولیس به شیراز خوشحال هستند و این سوال پیش می آید که آیا پارس ورزشگاه میزبان خواهد بود آیا آماده سازی می شود یا خانواده شیراز به استان های همجوار داده می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید