سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اعزامی به المپیک 2020: من نسبت به موفقیت دنیا خوش بین هستم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سنندج، جمیل لطفعلنصابی ، سرمربی کردستان و نام تیم ملی تنیس روی میز ایران ، در تاریخ 17 ژوئیه ، با همراهی مقامات وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در فرودگاه امام خمینی (ره) ؛ وی تهران را به مقصد توکیو ، محل برگزاری المپیک 2020 ترک می کند ، تیم ملی تنیس ایران در المپیک 2020 توکیو با یک ورزشکار (نیما عالمیان) به سرپرستی جمیل لطفاله رقابت می کند.

لطفعلانسبی به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ، قهرمانی جهان و المپیک بزرگسالان شرکت می کند و در بازی های المپیک 2016 برزیل ، نوشاد و نیما علامانیان ، نمایندگان کشورمان را در بازی های المپیک.

این مربی کرد تیم ملی تنیس روی میز ایران برای اولین بار در تاریخ این رشته در کشورمان در چندین مسابقه جهانی با تیم ملی کشورمان و در پنجاه و چهارمین دوره جام جهانی تنیس روی میز با تیم ملی شرکت کرده است ، عنوان تیم دوم مسابقات. دسته دوم قهرمان جام جهانی 2018 “هولمستاد سوئد” شد و توانست به لیگ دسته اول این رقابت ها راه یابد.

این صعود تاریخی اولین صعود بازیکنان پینگ پنگ کشورمان به رده جهانی بود که پس از پیروزی بر تیم قدرتمند اوکراین و به لطف لطف نسبی خداوند در راس هدایت این تیم قرار گرفت.

لطفاله نسبی اولین و تنها مربی ایرانی است که تیم ملی بزرگسالان ایران را در سطح مسابقات جهانی در لیگ دسته اول بالا می برد و آن را به یکی از 24 تیم برتر جهان تبدیل می کند. این عملکرد بهترین نتیجه تاریخ تنیس روی میز ایران در مسابقات تنیس روی میز جام جهانی بزرگسالان است.

بیشتر بخوانید  نبرد آلومینیوم اراک و تراکتور در هفته بیست و هشتم لیگ برتر

لطفع الانسابی در مصاحبه با خبرنگار تسنیم در سنندج از آمادگی کامل نیما علامانیان خبر داد و گفت: این ورزشکار سرشناس از نظر روحی و جسمی در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی افزود: دنیا تمرینات و اردوهای خوبی داشت و من خوش بین هستم كه در المپیك نتیجه خوبی خواهد گرفت.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: امیدوارم مردم با دعای خیر ما را فراموش نکنند و دنیا با همان شور و شوق به مسابقات برود و شادی بیشتر ملت ایران را فراهم کند.

كرا یام انتهای پیام / 489 / ز

دیدگاهتان را بنویسید