مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سرما نرخ اجاره ویلاهای شمال کشور را کم نکرد+ قیمت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا،از فصل داغ مسافرت‌ها فاصله گرفته‌ایم و بنا به روال هرساله، شاهد کاهش سفرها در فصول سرد پاییز و زمستان هستیم. با توجه به کاهش موج مسافرت‌ها، انتظار می‌رفت نرخ اجاره روزانه ویلا خصوصا در مناطق شمالی ایران کاهشی شود؛ چراکه در ایام خاص همچون تعطیلات نوروز و سایر تعطیلات که تقاضای اجاره در نواحی شمالی افزایش می‌یابد، بازار اجاره ویلا نیز دستخوش افزایش نرخ توسط میزبانان می‌شود.

اما بررسی ما از سایت‌های اجاره ویلا در شمال کشور و برخی مناطق در استان‌ مازندران نشان می‌دهد که با اینکه موج سفرها فروکش کرده‌، اما اجاره ویلا در شمال کشور چندان نسبت به فصل سفرها کاهش محسوسی نداشته است و برای مثال برای اجاره روزانه یک ویلا بدون امکانات خاص در چالوس، دست‌کم باید 800 هزار تومان پرداخت کرد و این در حالی است که با نرخ اجاره آن در اواخر تابستان نیز، تفاوتی ندارد.

در کلاردشت برای اجاره روزانه یک ویلای 3 خوابه با ظرفیت 6 نفر و دارای امکانات و مشاعات خاص، 10 میلیون و 900 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

در چالوس، برای اجاره روزانه یک ویلا با 1300 مترمربع زیربنا و دارای 6 خواب، استخر و ظرفیت 18 مهمان، 13 میلیون تومان در نظر گرفته شده و در رامسر نیز، یک ویلای 2 خوابه و استخردار با ظرفیت 8 مهمان، 6 میلیون 850 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

البته در مازندران با مبلغی زیر 500 هزار تومان هم می‌توان برای یک روز ویلا یا سوییت اجاره کرد و باید در نظر داشت با بودجه‌ای 300 یا 400 هزارتومانی تا سقف یک میلیون تومان باید از امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، جکوزی و تعداد اتاق خواب بالا و یا مشاعات خاص صرف نظر کرد.

بیشتر بخوانید  ادعاهای جدید دختر روس علیه سردار آزمون : کمک‌هایش به نیازمندان نمایشی است!

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *