مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سرمایه گذاران در انتظار صعود هر چه بیشتر قیمت طلا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا، در روز جمعه قیمت طلای جهانی به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یافت و هر اونس طلای جهانی با بیش از ۳۵ دلار افزایش توانست به عدد ۱۸۶۰ دلار برسد که بالاترین قیمت طلا طی هفته های اخیر به شمار می رود.

نتایج آخرین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که احساسات در میان تحلیلگران وال استریت همچنان نامشخص است اما سرمایه گذاران تمایل صعودی خود را حفظ کرده اند چرا که نگران افزایش بیشتر تورم و از دست رفتن هر چه بیشتر قدرت خرید هستند.

روز جمعه، دانشگاه میشیگان اعلام کرد که احساسات مصرف‌ کنندگان به پایین‌ ترین حد خود در 10 سال گذشته رسیده و به 61.7 رسیده است. در همین حال، گزارش اشاره کرد که مصرف کنندگان انتظار دارند تورم تا سال 2022 حدود 5 درصد باقی بماند.

برخی از تحلیلگران بر این باورند که با توجه به افزایش قابل توجه تورم، جذابیت طلا به عنوان یک دارایی امن برای سرمایه گذاران بالا خواهد ماند اما برخی نیز انتظار دارند قیمت طلا پس از این حرکت اخیر خود کاهش پیدا کند.

این هفته 15 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی کیتکو نیوز شرکت کردند. از میان شرکت کنندگان 6 نفر یا 40 درصد خواستار افزایش قیمت طلا شدند. چهار تحلیلگر معادل 27 درصد خواستار کاهش قیمت طلا شدند و پنج تحلیلگر یا 33 درصد نسبت به طلا در کوتاه مدت بی طرف بودند.

در همین حال، در نظرسنجی آنلاین میان سرمایه گذاران، 597 رای داده شد. از این تعداد، 373 نفر یا 62 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. 128 یا 21 درصد بر روی طلا نزولی بودند و 96 رای دهنده یا 16 درصد در کوتاه مدت بی طرف بودند.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *