سرمایه گذاران اتومبیل های جدید در جاده ها ؛ آیا انحصار ماشین شکسته خواهد شد؟


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به گفته وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، علیرضا رزم حسینی در مصاحبه ای گفت: “اگرچه از فعالیت بسیار خوب تولید کنندگان خودرو داخلی در زمینه های مختلف در دو سال گذشته قدردانی می کند ، اما صنعت خودرو کشور انحصارات و بخش خصوصی قوی را از بین می برد. حضور و فعالیت “از این نظر ، به زودی باید شاهد فعالیت دو گروه از سرمایه گذاران علاقه مند به این منطقه باشیم.

رزم حسینی در تشریح طرح پاکسازی 6000 منطقه و مین غیرفعال در کشور گفت: با توجه به مطالبات جدی مقام معظم رهبری ، مقامات عالی رتبه ، فعالان اقتصادی و نمایندگان مجلس و همچنین برنامه های ارائه شده در جریان رای اعتماد در مجلس ، معادن و مناطق بسته ، غیرفعال و راکد شناسایی شد و ما این مناطق و معادن را در قالب بسته های سرمایه گذاری به صورت کاملاً تخصصی و متخصص و با مشورت با همه شرکت کنندگان در بخش خصوصی برای مناقصات عمومی ، واجد شرایط و واجد شرایط ارائه دادیم اشخاص ، به صورت الکترونیکی ، قانونی و شفاف در سراسر کشور ، و مناطق و معادن تسلیم شده از دولت و مخالفت مردمی و بدون هیچ گونه درگیری آزاد هستند.

سرمایه گذاران اتومبیل های جدید در جاده ها ؛  آیا انحصار ماشین شکسته خواهد شد؟

وزیر صمت اجرای این طرح را بی ارتباط با مسائل سیاسی و انتخاباتی می داند و با تأکید بر دستور مدیریت در مورد لزوم فعالیت مسئولان تا آخرین دقایق مسئولیت ، خاطرنشان کرد: هیچ گونه ابتکار ، ایده و فعالیتی بدون مشکل و … ملاحظات. بگذارید ما وزارتخانه را تکمیل کنیم ، اما بر اساس یک سیاست هشدار دهنده ، با شهامت و اقدام متخصص و علمی این طرح عالی را انجام داده ایم و برای دولت بعدی ، یک راه آهن بسیار خوب و مفید در این زمینه ، به یک و پرش فعال در مواد معدنی. ما امکانات بیشمار آن را در کشور فراهم کرده ایم.

بیشتر بخوانید  جهادگران بسیج اراک 45 خانه برای فقرا ساختند - خبر مرکزی - استانهای تسنیم

وی با اشاره به تحرکات مافیایی افرادی که به دلیل از بین بردن معادن راکد و غیرفعال در کشور و انتقال آنها به افراد واجد شرایط متحمل خسارات می شوند ، افزود: در تمام استان های کشور و از طریق رسانه های چاپی و مجازی و رادیو و تلویزیون ، بسیار اطلاعات خوب “اطلاعات مربوط به این مناقصه ملی در تمام سازمانهای استانی خاموش به نفع نامزدها در دسترس است و با توجه به اینکه مناقصه به صورت الکترونیکی و از طریق سیستم ستاد دولتی انجام می شود ، امکان اجاره اطلاعات برای افراد و سایر حاشیه ها وجود نخواهد داشت. .

رزم حسینی در پاسخ به سوالی در مورد حضور جویندگان کار جوان و میزان تضمین های ارائه شده در پروژه گفت: برای هر گروه مواد معدنی مرتبط با این معادن ، مقدار مختلفی به میزان سرمایه مورد نیاز برای عملیات بستگی دارد. اکتشاف ، استخراج و فرآوری در آن فرض بر این است که معادن به دلیل عدم توانایی مالی یا دلیل دیگر دچار رکود و یخ زدگی نمی شوند ، در حالی که امکان بهره مندی مجدد برای عموم وجود دارد.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت به مقیاس و میزان این اقدام جسورانه و صادقانه اشاره کرد و افزود: اجرای این پروژه هم برای دولت فعلی و هم برای دولت بعدی افتخار بزرگی است و در حال حاضر مبلغی از متقاضیان. در این مورد “و فقط پس از یک فرآیند انتقال طولانی بین 6 ماه تا یک سال ، فعالیت های استخراج معدن تاسیس و حقوق دولتی آنها دریافت می شود.

بیشتر بخوانید  دستگیری دزد و داماد در مراسم عروسی

وی با تشریح برخی آمارها در مورد کارایی بخش معدن طی یک سال گذشته ، به اجرای یک پروژه عظیم انتقال آب شیرین از خلیج فارس و دریای عمانی به فلات شرقی و مرکزی کشور توسط شرکت های معدنی مرتبط با وزارتخانه اشاره کرد. سکوت. واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی با شرکتهای بزرگی در کشور منعقد می شوند که در حال دریافت مجوز برای آنها هستیم و به زودی با منابع شخصی این شرکت ضمن کمک به تولید برق در کشور ، مشکل برق تأمین بلوک های صنعتی و معدنی برای همیشه حل خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به بازگشت کلیه اختیارات و وظایف وزارت جهاد در زمینه تنظیم بازار محصولات کشاورزی گفت: از 11 مارس 2017 کلیه اختیارات مربوط به صادرات ، واردات ، قیمت گذاری و عرضه محصولات کشاورزی محصولات به محصولات به وزارت جهاد کشاورزی جهاد داده می شود.

222322

دیدگاهتان را بنویسید