سرمایه انسانی و شبکه گسترده فروش، مهمترین نقطه قوت بیمه ایران است



سید علیرضا سادات میر کاهش زمان رفع خسارت و احترام به بیمه گذاران را دو شاخص اصلی رضایتمندی کاربران بیمه ایران عنوان کرد و افزود: مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره برای تحقق این اولویت مهم برنامه ریزی های دقیق و اجرایی تدوین کرده اند. فعال سازی اپلیکیشن «بیمه ایران می ایران» در دو حوزه صدور و جبران خسارت، با هدف کاهش مراجعات حضوری و همچنین حذف مکاتبات کاغذی، یکی از این اقدامات راهبردی و کاربردی است.

سادات میر با اشاره به اینکه اقدامات بسیار مهم دیگری در هیات مدیره این شرکت در حال اجراست، افزود: ساماندهی شعب به منظور تامین منابع مالی، بهینه سازی و رشد سرمایه گذاری ها از جمله نظارت جدی بر روند پیشرفت پروژه عمرانی گلستان از جمله سیاست گذاری ها است. شرکت بزرگ و مهمی در زمینه سرمایه گذاری است که نتایج آن در آینده نزدیک ذائقه همه ایرانیان را شیرین خواهد کرد.

به گفته این مقام عالی، شرکت های بیمه ایران در حالی که از چند ماه پیش تیم مدیریتی جدیدی در بیمه ایران ایجاد شد، اما تمهیدات ویژه ای برای یکی از مهمترین چالش های تاریخی این شرکت اندیشیده شد و آن موضوع ” زیان انباشته».

جستجوی به روز رسانی در مورد وضعیت شرکت بیمه ایرانیان، آخرین نسخه رسمی مربوط به 6 دهه قبل و همچنین تغییراتی در “ساختار اداری” شرکت برای رفع اختلالات در ساختارهای اداری اخیر ایجاد شده برای همکاران بیمه ایران، از دیگر برنامه های مهم این شرکت است. هیئت مدیره بیمه ایران

بیشتر بخوانید  انارک اصفهان به لرزه درآمد! | زمین لرزه اصفهان را لرزاند

یکی از اعضای هیئت مدیره بیمه ایران با بیان اینکه برنامه های بسیار خوبی در حوزه «تحول» و «نوآوری» در این شرکت پیش بینی شده است، گفت: به زودی خبرهای خوبی را در این حوزه ها برای بیمه گران و هموطنان عزیز خواهیم داشت. ” . “رساند.

سادات میر همچنین با اشاره به اینکه سرمایه انسانی بی بدیل و شبکه فروش وفادار بیمه ایران طی سالیان متمادی مهمترین نقطه قوت این شرکت بوده است، تصریح کرد: در حوزه نیروی انسانی نیز برنامه هایی برای جبران خدمات در حال تدوین است.

دیدگاهتان را بنویسید