سرمایه انسانی در صنعت بیمه مهمتر از ابزارهای الکترونیکی است



به گزارش شمانیوز ، مهندس مجید بهزادپور که در جلسه مجمع عمومی مدیران منابع انسانی سخنرانی می کرد، ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه دلخراش آبادان، همچنین اعلام کرد: بهسازی ساختمان ها در کشور نوعی خطر است. مدیریت و صنعت بیمه برای دستیابی به . او با تمام مهارت های فنی و توانایی های حرفه ای در کنار دولت و مردم ایستاده است.

رئیس حراست مرکزی در این خصوص تصریح کرد: استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات قانونی کشور می تواند تاثیر بسزایی در کنترل این گونه بحران ها داشته باشد.

وی با تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه و با اشاره به ریسک های قابل توجه کشور و تعهد این صنعت به آن، گفت: صنعت بیمه این ظرفیت را دارد که در کنار سایر دستگاه های مرتبط برخی از مشکلات را در حوزه اقتصادی حل کند. ” “

وی با تاکید بر لزوم دانش و تخصص در صنعت بیمه گفت: تقویت سرمایه انسانی با تربیت نیروی متخصص و تشکیل دوره های آموزشی متناسب با نیازهای روز و تاکید بر موضوع جانشین پروری می تواند صنعت بیمه را در مسیر توسعه فعال کند.

رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به اهمیت استفاده از ابزارهای الکترونیکی در فرآیند توسعه، خاطرنشان کرد: ابزار الکترونیکی و فناوری های نوین هرگز تهدیدی برای سرمایه انسانی نیست و سرمایه انسانی همچنان در صنعت بیمه پیشرو است.

مهندس مجید بهزادپور از مجمع عمومی منابع انسانی و امور اداری به عنوان نهادی کارآمد یاد کرد و گفت: شناخت مدیران سرمایه انسانی با ظرفیت های عظیم صنعت بیمه می تواند آثار مثبت و برکات چشمگیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید  تصفیه خانه فاضلاب شهری کرمانشاه در آستانه بهره برداری است - اخبار کرمانشاه - اخبار استانهای تسنیم

وی در پایان حضور مدیران کل در حوزه نیروی انسانی در بیمه مرکزی را ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد که روند، آموزش و تامین نیروی انسانی متخصص با جدیت بیشتری رصد شود.

گفتنی است در این نشست ذبیح اله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد ضمن تقدیر از سفر بیمه مرکزی آخرین تحولات حوزه مدیریت و منابع را تشریح و سپس نشست رسمی را تشریح کرد. با دستور کار

شایان ذکر است در این نشست حمیدرضا مهدوی،عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی و چند تن از مدیران کل توسعه منابع انسانی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

اداره کل روابط عمومی و امور امنیت مرکزی بین المللی

دیدگاهتان را بنویسید