سرماخوردگی را با یک نوشیدنی فوق العاده چغندر و عسل درمان کنید


تاثیر چغندر و عسل در درمان سرماخوردگی و سرفه

عصاره یا شربت چغندر مخلوطی با خواص آنتی بیوتیکی بالا است که علاوه بر اثر منحصر به فرد آن در بیماری های ویروسی و عفونی مانند سرماخوردگی و سینوزیت می تواند برای مشکلاتی مانند آلودگی هوا و عوارض گلودرد و ذات الریه بسیار مفید باشد و به عنوان یک خشک کننده طبیعی نیز مفید باشد. و قوی برای استفاده

با تشکر از ذکر منبع masoudhoneico.blog.ir

عصاره یا شربت چغندر مخلوطی با خواص آنتی بیوتیکی است علاوه بر تاثیر منحصر به فرد آن بر روی بالاست بیماری های ویروسی و عفونی نذیر سرماخوردگی و سینوزیت شاید برای مشکلاتی مثل آلودگی هوا و عوارض ریه و گلودرد بسیار مفید است و می توان از آن به عنوان یک خشک کننده طبیعی و قوی استفاده کرد دلگرم کننده با من باش.

معجزه چغندر و عسل

شلغم .هم ملین، رفع سرفه خشک، گلودرد، ملین سینه و رفع تنگی نفس است و به طور کلی، رروده ها را با موهای ظریف از سموم و میکروب ها پاک کنید می توان آن را از بدن خارج کرد. برای بهره مندی از فواید چغندر می توانید از بخور آب پز یا بخار پز از چغندر استفاده کنید. این به درمان سرماخوردگی ناشی از سرماخوردگی نیز کمک می کند ریه ها و راه های هوایی از انسداد خلط پاک می کند. بنابراین سینوس های باز و گرفتگی بینی رفع خواهد شد.
تفاله آب چغندر پخته شده برای درمان گلودرد این یک تأثیر است.

معجزه چغندر و عسل

همچنین می توانید چغندر خام یا پخته را رنده یا له کنید و با عسل میل کنید. از دیگر راه های مصرف چغندر می توان در تهیه آن استفاده کرد آش چغندر، آش چغندر، آب چغندر و عسل، خوردن و پختن چغندر و ... اشاره کرد و حتی از آن به صورت خام در سالاد استفاده کرد. یک چغندر بزرگ را بشویید و پوست آن را بگیرید. یک کلاه به اندازه یک کلاه بردارید و با قاشق آن را خالی کنید. مراقب باشید سوراخی را سوراخ نکنید. آن را خالی کنید تا یک لایه نازک باقی بماند. سپس حدود یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید. سرش را خالی بگذار سپس کار من حاوی عسل را در فنجان بریزید تا به ته فنجان نرسد. یعنی به بدنه فنجان می چسبد.

بیشتر بخوانید  خشکی دهان آیا همیشه در دهان خود احساس خشکی می کنید؟

5 ساعت صبر کنید یا در جایی قرار دهید که دمای آن کمی بالاتر از دمای اتاق باشد تا صبح، مثلاً کنار دیگ بخار، متوجه می شوید که اول حجم عسل زیاد شده است. (برای آبیاری چغندر) و نکته مهم جمع آوری عصاره ترکیب آب چغندر و عسل در ته فنجان است. همان قاشق جمع آوری شده در ته فنجان، معجونی بسیار مفید برای. درمان سرفه های خشک، مزمن و آلرژیک نوشیدن قبل از خواب است. می توانید دو یا سه کار را همزمان انجام دهید و سه بار از آنها استفاده کنید. ضمناً تا دو بار با یک دم امکان پذیر است و عصاره آن پس از دو بار دیگر به پایان می رسد.

این نوشیدنی در اغلب موارد ساخته می شود، علاوه بر رفع سرفه های خشک و مزمن، برای رفع مسمومیت با هوای آلوده بسیار مفید است و از انسداد مجاری تنفسی جلوگیری می کند و مشکلات گوارشی و کبدی را کاهش و درمان می کند، حتما این روش را امتحان کنید تا معجزه کنید. .

معجزه چغندر و عسل

توجه: در هنگام خرید کارهایی را انتخاب کنید که کاملاً جامد، سفید سالم و بدون خط و خش هستند. نوشیدنی حاصل را بیش از 48 ساعت نگه ندارید.

روش های دیگر برای تهیه عصاره، چغندر را در مقدار کمی آب با وزن مساوی شکر قرمز ریخته و به آرامی حرارت می دهند.

راه دیگر این است که وسط یک چغندر درشت را خالی کرده، شکر قرمز را داخل آن بریزید، پر کنید و بپزید.

راه سوم این است که چغندرها را حلقه حلقه کرده و پیاز را به همین صورت خرد کنید. سپس چند لایه چغندر و پیاز را در تابه روی آتش بگذارید. با حرارت دادن، شربت به تدریج حل می شود، این عصاره برای درمان سرماخوردگی و گلودرد بسیار مفید است و می توان از آن به عنوان آبکشی گلو برای گلودرد استفاده کرد.

بیشتر بخوانید  حشیش باعث اسکیزوفرنی می شود

یا مثل پرتقال اول روی چغندر را گرد کرده و با یک قاشق مرباخوری آن را تا نیمه خالی کنید. 6 ساعت کافی است. سپس همان چغندر را بخورید. و تا نیم ساعت چیزی نخورید.

یک مجله اینترنتی دلگرم کننده

مرجان امینی


دیدگاهتان را بنویسید