سرلشکر موسوی: ارتش محکم در برابر دشمن ایستاده است – اخبار نظامی دفاع امنیت – اخبار سیاسی تسنیم


طبق گفته گروه حفاظت آژانس تسنیمسرلشکر “سید عبدالرحیم موسوی” فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور 411 امین گروه مهندسی پیامبر اکرم (ص) در ارتش از مناطق مختلف این واحد در بروجرد بازدید کرد .

وی در بازدید از فرماندهان و کارکنان گروه مهندسی 411 پیامبر اعظم نزایی ، وی گفت: “ارتشی که از صبح اول به کار می آید ، کار آن زیارت است و خانواده ارتش همراه آن در این جایزه و آنها واقعاً شایسته بهترین ها هستند. “

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش از ارزشها و خصوصیات خوب و بالایی برخوردار است که قابل بیان است و یکی از آنها حضور به موقع در صحنه جنایت است. او وقتی مجبور بود روی پاهای رژیم بایستد و دهان دشمن را بزند ، حضور داشت و یکی از این صحنه ها فعالیت زیاد پرسنل ارتش و خانواده های آنها در انتخابات ریاست جمهوری بود که نزدیک به 78٪ در آن شرکت داشتند. واقعه ارزشمند.

سرلشکر موسوی ارتش را نمونه ای درخشان از “اشدا علی الکافر و رحما بینهام” خواند و گفت: ارتش که در برابر دشمن محکم و قدرتمند ایستاده است ، نمی تواند صبر کند تا دختری را که گریه می کند ببیند و بلافاصله به کمک می شتابد. ، خدا را شکر ، با برنامه ریزی و تلاش فرماندهان و ستادهای ارتش ، تلاش های خوبی در جهت رفع نگرانی های مردم سیستان و بلوچستان انجام می شود.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  هواشناسی ایران هشدار دمای بالای 50 درجه در برخی استانها / مردم برای جلوگیری از ترافیک غیرضروری - اخبار هواشناسی - اخبار اقتصادی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید