مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سرقت های هیجان انگیز بانک در ایران!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سرقت از گاوصندوق بانک ملی:

روز جمعه 22 خرداد، سرقتی بی نظیر در تهران رخ داد. گروهی از سارقان ماهر به سبک فیلم موفق شدند به یکی از امن ترین بانک های ایران، شعبه بانک ملی اینگلب در تهران نفوذ کرده و با از کار انداختن تجهیزات نظارتی، گاوصندوق بانک را خالی کنند. و تایید رسمی آن از سوی بانک ملی، اخبار زیادی مبنی بر سرقت نزدیک به هزار گاوصندوق در فضای مجازی منتشر شد. اما بانک ملی در اطلاعیه ای در تایید این سرقت اعلام کرد که خسارت وارده بسیار محدود بوده و پلیس و مراجع ذی صلاح در حال رصد آن هستند، 250 صندوق را باز کردند اما تنها موفق به تخلیه محتویات 169 صندوق شدند. همچنین همانطور که گفته شد این سرقت در روز پنجشنبه بامداد ۲۲ ​​خرداد صورت گرفت. سارقان با تخریب قسمت پشتی ساختمان بانک که در داخل پارکینگ قرار دارد وارد بانک شده و پس از بریدن گاوصندوق وارد محوطه امن شدند و در رابطه با این سرقت چند نفر از جمله کارمندان بانک دستگیر شدند. و جلسات استماع و بررسی دوربین های مدار بسته انجام می شود.بانک ملی اعلام کرد در راستای حفظ حقوق ارباب رجوع اقدامات قانونی را برای جبران خسارت زیان دیدگان با نظارت مراجع قضایی انجام می دهد. همزمان پلیس آگاهی به تعقیب و تلاش برای شناسایی سارقان می پردازد.


سرقت های بانک ایرانی / سرقت هیجان انگیز

اما یکی از بی سابقه ترین موارد در سال های اخیر به سرقت خودرو با پول بانک پاسارگاد در تهران برمی گردد. در این سرقت دو خودروی پراید در اتوبان حقانی تهران یک خودروی حامل پول بانکی را تعقیب و با چرخش از مقابل این خودرو متوقف کردند. سارقان سپس از راننده خودروی حامل پول پیاده شدند و او را با خود بردند. آنها همچنین یک دستگاه جی پی اس تعبیه شده در ماشین پیدا کردند و آن را دور انداختند. این افراد سپس مسیر یک خودروی دیگر (L90) را مسدود کرده و با انتقال کیسه های پول به داخل خودرو از محل متواری شدند. به گفته پلیس در این سرقت 6 نفر شرکت داشتند که 2 نفر از آنها طراحان اصلی طرح سرقت از حراست بانک پاسارگاد هستند.

بیشتر بخوانید  به علت مرگ خواننده رسیدم پادشاهان به من پناه بدهید


سرقت های بانک ایرانی / سرقت هیجان انگیز

سرقت از بانک صادرات با پوشش زنانه!

ایرنا نوشت: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با تایید این خبر گفت: سارقان مسلح ساعت 12 امروز وارد شعبه مرکزی بانک صادرات لردگان شده و 24 میلیون و 200 هزار ریال سرقت کردند. جعفر مردانی افزود. : 2 سارق با شلیک یک گلوله و تهدید و رعب و وحشت حاضران در بانک صادرات و استفاده از ازدحام در مقابل بانک موفق به سرقت این مقدار پول شدند و با استفاده از ازدحام در مقابل بانک متواری شدند اما ماموران پلیس همچنان در حال حاضر هستند. تعقیب سارقان لردگان در 160 کیلومتری شهرکرد و نقطه تردد استان چهارمحال و بختیاری با خوزستان است.


سرقت های بانک ایرانی / سرقت هیجان انگیز

پلیس باند “دماغ” با 400 فقره سرقت گرفتار شد!

ایسنا نوشت: رئیس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری باند موسوم به ممس با 400 فقره سرقت در ابن زارعنا خبر داد. سرهنگ سید امین موسوی پور در این خصوص گفت: در پی دریافت چندین فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در منطقه کیانشهر، اقدام در این خصوص در دستور کار تیم قرار گرفت که اقدام کلانتری تا روز گذشته با تیم عملیاتی انجام شد. این یگان در حال گشت زنی در کیانشهر – به خودروی پراید مشکوک شد و پس از بازجویی مشخص شد این خودرو در روز عاشورا در ساعت 6:00 از منطقه نواب به سرقت رفته و یک دوربین مداربسته از سرقت ضبط شده است. . در اختیار شاکی است. وی افزود: بنابراین با بررسی کارشناسی خودرو در محل کشف کشف شد. شهروندان اظهار داشتند: یکی از همسایه هایشان که با مجرمان سر و کار دارد، خودروی خود را در آنجا پارک کرده و پس از شناسایی منزل متهم و انجام هماهنگی های لازم. برای ورود به خانه فردی معروف به مهدی پهن پس از ورود به مخفیگاه اعتراف کرد که خودرو توسط یکی از همدستانش که حدود سه ماه پیش از زندان آزاد شده و دارای سابقه سارق بوده و پیش از این نیز به جرم شرکت در زندان به سر می برد، سرقت شده است. قتل برزو همدستش نیز دستگیر شد و از جیب وی مواد روانگردان مانند شیشه کشف شد که برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.رئیس کلانتری کنج شهر ادامه داد: همدست این فرد تا حدودی اعتراف کرد. 390 فقره سرقت لوازم خودرو در کلانتری و با بیان اینکه پس از آخرین دستگیری به مدت 5 سال در زندان به سر می برد، گفت: اعضای سوم و چهارم این باند که در همان محل اقدام به خرید مواد مخدر می کردند. موتورسیکلت سرقتی به محض مشاهده ماموران متواری شدند و پس از 2 کیلومتر تعقیب و گریز با شلیک 3 گلوله هر دو را دستگیر کردند که مشخص شد هر دو دارای سابقه سرقت موتورسیکلت هستند. متهم سوم 29 ساله به 10 فقره سرقت موتورسیکلت در کلانتری اعتراف کرد. و به گفته خودش حدود 10 سال از جوانی خود را در زندان گذرانده است. همدست 38 ساله وی معروف به حسین میمس که متهم چهارم و دارای سابقه جنایت در منطقه است، دو روز پیش با دستگیری مجدد توسط پلیس از زندان آزاد شد.

بیشتر بخوانید  سریال های محرم 1400 از شبکه های مختلف + بازیگران و زمان پخش


سرقت های بانک ایرانی / سرقت هیجان انگیز

سرقت عجیب بانک در شهرکرد: سارق با اندکی پول فرار کرد!

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از یک فقره سرقت به بانک رفاه در تاریخ 17 شهریور شهرکرد خبر داد.سرهنگ روح الله موسوی در تشریح این خبر گفت: ساعت 12:30 دیروز از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره وجه نقد. سرقت از بانک رفاه در شهریور 17 شهرکرد اعلام شد.وی ادامه داد: پس از اعلام این حادثه دو اکیپ متشکل از ماموران اورژانس 110 و تحقیقات کلانتری 11 شهرکرد به محل اعزام شدند و به مشخص شد جوانی با مراجعه به صندوق بانک مقداری پول را سرقت و به سرعت از محل متواری شد و در پی آن اقدامات پلیسی برای دستگیری وی آغاز شد.سرهنگ موسوی گفت: ماموران کلانتری س. شهرستان شهرکرد با انجام تحقیقات و ترفندهای ویژه پلیسی پس از 5 ساعت موفق به شناسایی متهم شدند، گفت: هویت متهم به طور کامل شناسایی و اقدامات تکمیلی برای دستگیری وی ادامه دارد و در نهایت پلیس آگاهی سرپرست شهرستان شهرکرد از شهروندان خواست اطلاع رسانی کنند و حوادث پلیس از منابع موثق اخذ می شود نه شایعات ایجاد شده در فضای مجازی توجه نکنید


سرقت های بانک ایرانی / سرقت هیجان انگیز

وی هیچ جزئیاتی از دستگیری سارق مسلح بانک ملی/بانک نگهبان نداشت!

5. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات دستگیری سارق مسلح امروز بانک ملی را تشریح کرد.به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ منصور حمیدوند; کلانتری پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره جزئیات دستگیری سارق مسلح بانک ملی گفت: صبح امروز ساعت 7:45 یک سارق مسلح با سوء استفاده وارد شعبه بانک ملی نعمت آباد شد. از سکوت صبح و یک موتور سیکلت با کاپوت و عینک و ماسک درب بانک را قفل کرد و از هوا به داخل بانک شلیک کرد و با تهدید مدیر بانک و نزدیک شدن به گاوصندوق شخصا چک مسافرتی (حدود 70) برداشت. میلیون تومان). ) بانک سعی کرد قفل را باز کند، اما با مشکل مواجه شد. در نهایت بانک به دلیل باز نشدن قفل قفل شد و در این لحظه حمیدوند یک گلوله دیگر شلیک کرد. محل حادثه در عرض سه دقیقه مشخص شد: لحظاتی بعد رئیس کلانتری در محل حادثه حاضر شد و در نهایت ماموران پلیس سارق را دستگیر کردند و مراحل مختلفی را انجام دادند و توصیه می کنیم رؤسای کلانتری ها بانک ها با نیروها همکاری می کنند.

بیشتر بخوانید  ماجرای فوت یک زن مبتلا به کرونا در تهران


سرقت های بانک ایرانی / سرقت هیجان انگیز


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *